Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

väntan: har nog inte kvar dom bilderna där, hade dom där bara för jag frågade i en tråd förut, nu vill jag bara ha fina bebisbilder=))

sok sagt, idag svävar jag på sm bebismoln=)) lycklig och helt otroligt glad över litens fina magsäck=)

• skrållan1978

här dagens bild på "liten", vecka 18+2 idag och det ser nästan ut som h*n skrattar på bilden=))) Längtar!!!!

Lyckligast i hela världen=)
  • skrållan1978

mmc! grattis till +!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GUUD så roligt=)))

telma64: hihi ja vi får se, jag är helt plötsligt jätteosäker på könet=)men får väl boka in ett könsUL om några veckor så jag får veta=)

• skrållan1978

hej allihopa=) hoppas allt är bra med er=) Här e allt bra o magen växer o liten sparkar nu så det både känns o syns=) Är redan i vecka 21 o dagarna bara flyger förbi typ, mår toppenbra o inga direkta krämpor, idag storstädade jag dock o nu i kväll så känner jag att jag är lite stel o öm i ryggen*ler*.

Lycka till Klaarah på UL i morgon, vilken tid ska du vara där?? håller tummarna för en liten tjej=) Jag vet ju inte könet på min lillfis ännnu, men nuhar jag fått väldigt starka känslor att det faktiskt är en pojke till, har liksom redan ställt in mig på det, känns så och känslan e starkare än någonsin förut. Visst hade det vart skitakul med en tjej nu när det e sista barnet, men är ju igenltigen likaskoj med en kille=)

I vecka 31 ska jag på ett UL till o kollamin föreliggande moderkaka, hoppas såå den flyttat sig då så jag slipper snittas, för det vill jag inte. Med lite tur om bebisen vill så kasnke han/hon vill visa upp sig=))

• skrållan1978

hej allihopa. Blev en sväng till förlossningen idag då jag fick en liten blödning+ inte kände bebisen i magen. Visade sig att det är min föreliggande moderkaka som fått sig ett skavsår=/ Får inte bära dom små barnen nu, o absolut inte bära dom på magen som ja gjort innan. Bebisen mådde bra och sparkade runt därinne, hjärtslagen låg på 155-165 och låg o sög på tummen. Frågade om han såg könet men han sa han var så dålig på sånt(nyutexaminerad läkare) men han kunde inte se ngt kön iaf, han vågade sig inte på o säga ngt alls, kollade runt lite själv o kunde inte heller se ngt, kasnke var en kass apparat vad vet jag=)

Nu e jag hemma igen iaf och ska nu på UL igen i v 31 o se om  moderkakan flyttat sig uppåt nåt, annars blir det planerat snitt=/

• skrållan1978

Lycka till idag Miffi, det är nog allt en tjej därinne ska du se=))

• skrållan1978

grattis Miffi!!!! kul med en liten tjej=) Verkar som typ alla fått det dom önskar här=) dock tror jag att det blir en pojke för min del denna ggn, har väl inte sett ngt speciellt kön alls ännu, men jag känner på mig att det blir en grabb till=)

Kram o soliga hälsningar från mig=)

• skrållan1978

är det någon härinne som e duktig o se kön framifrån???? hittadeen bild i går som gör mig konfunderad, googlat lite på kön pojkar o flickor och vet inte vad jag ska tro nu, ngn som kan?? bild finns i galleriet i mappen UL 2010

• skrållan1978

telma: jo men var liksom bara snabbt o inte just då som jag bad henne kolla,,bebisen rörde såå mkt på sig hela tiden och dessutom var ju BM urkass( hon hittade ju inte ens magsäcken) . Är säkert en liten kille därinne, men det skumma e att jag tycker snoppen, alltså den undra "pricken"-"strecket" borde sitta ovanför dom andra 2 om det vore en snopp, den borde ju liksom inte hänga ner UNDER kulorna=) haha skumma funderingar man har, men som sagt det är säkert en liten kille, med lite tur kanske jag får veta om 6 v på UL=)

• skrållan1978

Miffi, jo könsknölen säger ju flicka, men på rul så sa bm hon först trodde pojke, sen när hon skulle bekräfta det så fanns ingen snopp,, hon var riktigt dålig, för hon såg ju inte ens magsäcken, inte ens dagen efter när vi var där igen på ett nytt ul för att leta efter magsäcken, var först när läkaren skulle kika, då såg man den ju direkt, frågade läkaren då om könet men tydligen så gick det inte att se då, kikade en snabbis underfrån men såg inget sticka fram..tyvärr hade läkaren så bråttom(kom från förlossningen) och jag ville inte störa med massa könsfrågor=)*ler*

Nummer 5 i magen=)
Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke