Inlägg från: skrållan1978 |Visa alla inlägg
  • skrållan1978

Vi som försöker att få en flicka eller en pojke

påvägmotsyskon: hahahaha hade aldrig hört detta inna, men läste på google o enligt "SKROCKET" så skall hårväxten på  ben etc bli mkt värre när man väntar pojke, tydligen för att testosteronet är så kraftigt i din kropp om man väntar pojke=)) hahaha kanske va därför ja tyckte ja rwka mig jämt på benen när ja vänta vilhelm=)?? hahaha roligt skrock, hade faktiskt aldrig hört innan=)

• skrållan1978

coolasupermamsen: hehe ja det kan man ju undra, hahaha det där känns igen=))

Morrn alla ni underbara=) Idag är en bra dag, solen lyser, värmen är här och liten sparkar i magen=) nystädad lägenhet och glada barn, kan det bli bättre??=)

Idag ska vi ut i solen o äta kakor o dricka saft i solskenet! Saknar min man lite som är 90 mil bort hela helgen, så jag är själv med alla 6 barn, pust men roligt ska vi ha=)

• skrållan1978

väntan: blöder du??men finns det ett levande embryo?? har du varit inne?? usch låter inget vidare=(

• skrållan1978

usch vad jobbigt, och tråkigt väntan.. stor kram och hoppas du snart finner ny ork med bebisbaket och hoppas på + snart, massa kramar från mig.

• skrållan1978

god morgon alla=)

tänkte bara fråga en  grej ang livmodern o dess höjd i vecka 18, jag är 17+1 idag och i morse när jag låg i sängen på rugg så kände jag livmoderkanten ganska precis vid naveln, den når alltså till navloen nu, är detta normalt och OK vid  18 veckor??

• skrållan1978

coolasupermamsen: ok tack då vet jag.nu är det bara 10 dgr tills RUL=) åh vad jag längtar efter få se liten igen, se hur h*n sparkar o rör sig därinne, få lite fina bilder kanske, och få veta om det är en flicka eller pojke=)  så fort jag får veta bär det av in till stan o köpa första babyplagget=) blått eller rosa=)

• skrållan1978

hoppas allt går bra i morgon LAJM=) skönt o ha det avklarat sen., åhh vad gott med chokladmuffins, själv ska jag slänga i hop en blåbärspaj, blev så sugen o fick massa blåbär av min mamma i går=) smask=) hehe jag vräker i mig massa onyttigheter nu som gravid, har gått upp ca 8 kg redan, men vad gör väl det=) detta är förmodligen sista gången jag är gravid, så denna gången ska jag verkligen NJUUTA=)

kram på er allihopa=)

• skrållan1978

lajm: vad bra att allt gick bra=))) ja vi ska på UL den 3 juni, så 9 dgr kvar=))) Längtar=) NUU äntligen har min mage börjat växa så smått=)

• skrållan1978

www.ingender.com

kanonsida verkligen=)) fick svar i går från UL-experten charliecats som hon kallar sig=) hon är säker på flicka=) nu e det bara att hoppas att hon och selbing ser rätt=) om 8 dgr får jag veta!

• skrållan1978

glömde säga att hon charliecats är UL-läkare o jobbar som det=)

Svar på tråden Vi som försöker att få en flicka eller en pojke