• didda

Carlanderskatöserna del 19

Fru Naftra: OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!! Häftigt!!!!!!!!!!!!!!!! Säger ett försiktigt grattis!!!!!! Håller med, man borde ju inte kunna få spökstreck 2 dagar i rad!

Själv har jag ömma rattar men det har jag haft sedan jag började med injektionerna så det är tyvärr inget  nytt. I övrigt känner jag ingenting alls.

• didda

Fru Naftra: om jag inte skulle ha gjort en ivf denna cykel så skulle väl det normala BIM vara runt den 30/10, eller hur menar du? Det är isf ruvardag 6 för mig om man räknar ET som dag 0.

cotton: tack för tummarna

34an: vad skönt att ni kan köra igång tidigare om ni vill!

• didda

AnnikaMa: beklagar! Lycka till på egen hand!

cotton: haha, menar du att ett test på ruvdag 6 skulle vara tillförlitligt alltså? Allvarligt alltså? Jag tycker det låter sjuuukt tidigt!

FruNaftra: alltså det är klart att jag skulle vilja veta...men samtidigt är jag rädd för att få ett resultat som inte stämmer och skulle jag testa minus så hade jag hellre gått ett par dagar till lyckligt ovetande som sagt....nej, jag väntar till TD helt klart. Men jag tycker det är väldigt spännande att följa dig

Släggan: ajabaja!!! Inte på arbetstid!

• didda

släggan: vad härligt, ha det så bra!

FruNaftra: lycka till imorgon (igen )

Lycka till alla andra också!

• didda

majsanna: vad spännande med en artikel! Länka gärna sedan när den publiceras så man kan läsa. Välkommen¨på riktigt förresten! Gillade du S.D på Kaarolia förresten?

akita06: anatomi ooch fysiologitenta minsann! Läser du till sjukgymnast? Lycka till med tentan!

FruNaftra: Hur gick det imorse? Kan man gratulera "på riktigt" nu? 

Själv känner jag fortfarande inte ett endaste litet jäkla symtom! Är rädd för att det inte går vägen den här gången. Vet att sist jag plussade hade jag jätteömma rattar och det är de inte den här gången tyvärr. Visst. lie ömma men inte alls lika mycket. Jaja, vi får väl se den 4/11 helt enkelt- då blir det svart på vitt. 

• didda

majsanna: jag stavar som en kratta- Karolinakliniken ska det vara men det förstod du kanske trots stavfel

• didda

FruNaftra: åhhh, så fruktansvärt! Hoppas, hoppas det löser sig till det bästa!

• didda

Tack för uppmuntrande kommentarer allihop! Jag vet ju att det är så....att symtom kan skilja sig från gång till gång och att man inte ens behöver ha några.... men ändå kan jag inte låta bli att vara negativ och känna att dte nog inte lyckades den hrä gången....usch, jag hatar verkligen hela den här ivf-svängen, det är så sjukt jobbigt! Jag har nästan ångrat att vi köpte ett 3-pack,  jag vet inte om jag orkar utsätta mig för den här nervspänningen igen....ibland känns det som att man får vara glad för det mirakel vi ändå fått och så släppa detta med syskon och gå vidare i livet...jaja, det går upp och ner hela tiden och ursäkat att jag gnäller

Någon frågade om jag kommer att tjuvtesta men det kommer jag inte att göra utan jag väntar tills TD den 4/11. Så kan man ändå få behålla hoppet fram tills dess

cotton och 34an: härligt, då närmar det sig för er båda! Skönt!

• didda

FruNaftra: usch, vad jobbigt det låter med din syster! Hoppas som sagt att det löser sig.
    Jag känner ingenting- absolut ingenting. Jag har ju haft lite ont i rattarna men idag försvann det också. Blä för det här! Och på tal om BIM så måste jag ha räknat galet när jag sa att det var igår (lördag) för nu när jag räknar så blir det antingen imorgon eller på tisdag (om man räknar bortfallsblödningen som senaste mens?) Samma sak om jag räknar ÄP som äl- då har jag bim på tisdag. Jaja, vi får se.

34an: grattis till glad gubbe Nu närmar det sig!

Hur mår du lilla fröet?

• didda
    Lilla fröet skrev 2010-10-31 12:55:54 följande:
    jag kände ju så himla mycket den första veckan, men jag säger som du, nu känner jag inte alls nåt så, lite öm i brösten, o värken i ländryggen..jag fick ju det i v 7 med min tös, men man kan väl omöjligt känna det såhär tidigt, har ju haft det 1 vecka typ, sen jag satte tebax ägget..
    Har testdag på fredag, har nu dom sista dagarna kännt att jag vill kolla tidigare, men min känsla säger att det inte har tatt sig så jag lever på hoppet... Så du har td på tisdag eller?
    Skulle det ta sig nu, så känns som om det gick alldeles för lätt!!!
    Man blir verkligen helt tokig på symtomletande hit och dit Jag har testdag på torsdag (4/11) men FruNaftra pratade lite om bim och då räknade jag ut att den är typ måndag eller tisdag men som sagt så har jag det riktiga td på torsdag och väntar tills dess med att testa.
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19