• didda

Carlanderskatöserna del 19

Skrippo: Kramar i massor till dig! Förstår att det är blytungt just nu!

Lilla fröet: jag har för mig att jag har läst att man betalar halva priset om det inte går till ET men jag vet inte säkert.

Kryddan71: förstår så väl hur du känner. Innan jag fick dottern hade min bitterhet över gravida kvinnor gått långt. Oavsett om det var vänninor eller inte...jag tror det är ganska normalt...klart man bli glad för deras skull men man vill ju så gärna själv också! Och när det går sådär lätt blir det ju bara för mycket!

Fru Naftra: lycka till imorgon!

Och tack för alla kommentarer! Det är säkert så att 50% är okej, jag blev bara lite överraskad. Det räcker ju med en enda på söndag!

• didda

Släggan: härligt med 4 ägg av 4 möjliga! Grattis! Mackorna var inget vidare igår heller faktiskt!

• didda

Fru Naftra: grattis till ruvningen!

Släggan: fortsätter hålla tummarna imorgon också!

• didda

Grattis Släggan!!!!!!!!!!!!! Nu får alla lov att hålla tummarna för att jag också blir ruvare på söndag! Är så sjukt nervös för att de ska ringa och säga att ingen klarade sig i 5 dagar

• didda

Idag har jag också blivit ruvare! En helt perfekt liten blastocyst har flyttat in och jag hoppas den vill stanna i sisådär 9 månader! Alla mina 7 befruktade ägg hade blivit fina blastisar men tyvärr kan vi ju inte frysa. Men tydligen så graderas även blastisar i olika kvaliteér och Torbjörn tröstade oss med att det var den allra finaste och bästa som vi fick tillbaka. Han påstod att det nu är 50% chans till graviditet och det låter ju helt underbart! Hoppas, hoppas, hoppas! Håller tummarna för alla andra också!

• didda

Jag förstår att ni blir nyfikna när jag skriver att vi inte kan frysa men för att inte bli alltför utlämnande så nöjer jag mig med att säga att min sambo har en liten defekt som gör att vi tyvärr inte kan frysa. Hoppas att det är okej att jag inte går närmare in på det än så?

Tack för alla grattis! Njuter för fullt och har börjat målbildsträna om hur blastisen borrar in sig i slemhinnan ha det bra tjejer, själv ska jag åka till öppna förskolan med lilla fröken bus här hemma.

• didda

Skönt att ni tycker det är okej att jag är lite hemlig

Vädur: grattis, då ruvar du också snart! Häftigt att vi är så många på en gång! Borde vi ha någon liten ruvarlista med TD så man kan hålla koll eller blir man bara nojjig då?

FruNaftra: haha, du är ju för härllig som redan är i full gång med testningen Själv är jag  ungefär av samma åsikt som din gubbe- jag går hellre lyckligt ovetande ända fram till TD, jag kommer inte att tjuvtesta. Men har förstås full förståelse för att andra känner annorlunda Men vi har alltså offisiellt samma TD, den 4/11. Spännande!

Kramar till alla i tråden!

• didda

Lilla fröet: kan du inte skylla på att du har fått magkatarr och att det förvärras av alkohol? Eller att du äter någon medicin (tex värktabletter pga ryggskott eller vad som helst) som inte är så bra att kombinera med alkohol.

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19