Carlanderskatöserna del 19
Calceneus: Tråkigt med - men förstår attt ni är positiva endå. Era förutsättnngar är fantastiska! Så håller tummarna till nästa gång! Skönt för ER att ni gör FET och då slipper du all hormonbehandling.
Calceneus: Tråkigt med - men förstår attt ni är positiva endå. Era förutsättnngar är fantastiska! Så håller tummarna till nästa gång! Skönt för ER att ni gör FET och då slipper du all hormonbehandling.
Ja det finns väl en åldersgräns?
kryddan71: Grattis till ruvning och vi får hålla tummarna till fjärde gången i gilt för det kommer vara samma för mig. Och skit att det alltid ska vara någonting man ska oroa sig för. Det är säkert ingen fara. Den är bra för annars skulle dem väl aldrig sätta in något som inte ge chans till graviditet . De har väl etiska principer som måste följas. Håller tummarna.
Grattis frunaftra. Fantastiskt resultat!;))))))
Cotton: det skulle vara underbart med sommarbebis! Man vågar inte ens tänka på det. Fastän det finns där. Jag förstår att det känns konstigt för dig och kroppen tar igen sig så fort men kanske inte hjärna och hjärtat hinner med.
34an: Håller alla tummar och tår! Det behövs bara ett guldägg!;)
Släggan: Jag fick höra exakt samma när jag skulle hämta medicinerna och då var det inte alla. Kör max dos på puregon.
Ha en supertrevlig helg alla här!
Mirakelbarn: Det är svårt att inte känna blääääääääääää inför alla vändor vi är med och så ska man kunna hålla humöret uppe. Håller fullständigt med dig. Jag är själv inne i en sån period.
Kryddan71: Ja livet är inte rättvist och hoppas att du känner fel Jag vet precis hur du känner för så har jag reagerat varje gång det är RUV tider. Det behöver inte vara minus och det kan ändra sig efter helgen. Förra graviditet jag hade så var det minus först men tyvärr så slutade i ma. Håller tummarna.
Själv ska jag på ÄP på måndag och har lite svårt att känna glädje inför detta. Känner bara att det kommer att bli ännu ett misslyckande och hur orkar man ladda batterierna hela tiden. Någongång måste man väl ge upp. Jag är 41 och tiden är inte min bästa vän. Nääää jag blir glad om det blir ett barn och blääääääääääää för det kommer aldrig någonsin blir fler!!!!!!!!!!!!!
Ha en supertrevligt helg på ER alla!
Massor av styrkekramar!
Cotton: Ja man blir oehörd trött på alla konstiga kommentarer om ta det lugnt, tänkt inte på det, träna inte så mycket, sluta stressa och ta det lugnt. Näääää det är jobbigt med kom men förstår ibland att många bara vill väl.
Ibland kan jag till och med bli ledsen på morsan som säger om jag kunde skulle jag göra allt för att hjälpa dig. Vad ska hon göra? Och blir arg på att hon inte förstår rikftigt vad IVF är för något. Ja hjälp mig genom att sätta dig in bätte hur ivf går till. Nääää slut gnällt!
Jag mår jätte bra och vädret är kanon ute. Ska bara njuta av hösten och vara ute i trädgården innan det är för sent!
Ha en trevlig söndag ALLA här!
akita06: Härligt att det blev så många ägg så det blir långtidsodling. Ja då blir det på lördag om de inte hör av sig tidigare.
Sydney: Gör du ostimulerad FET behöver du inga mediciner. Du kör naturllig cykel. Ja det behövs bara ett FET. Det är bra om man försöker tänka positivt. Hur svårt den än är. Jag har svårt att själv tänka så positivt men vet att det skulle hjälpa mig.
34:an + plus är väl ändå plus och på dag 8 ska man kunna se det. Håller tummarna. Låter jätte lovandes!
Ha det så länge ALLA!
lilla fröet och släggan: Lycka till inför ÄP i dagarna. Ja det gör inte ont och det som är mest nervöst är väntan med sat se hur många ägg som plockades och hur många som befruktades och hur många som klarat sig. Håller allt det går att hålla.
Har följt tråden ett tag men inte orkat skriva. Det känns så konstigit allt med ivf ibland. Nu ruvar jag i alla fall på två embryon och hoppas givetvis att något ska ta sig. Två dagars odlade. Ruv 6. sen har jag sett att många är snart igång med FET och vad skönt för er att slippa alla hormoner.
mom70: härligt med 14 ägg och det är klart man vill veta hur många det har blivit befruktade och hur delningen går. Jag tycker absolut man kan ha kontakt med CA under tiden ifall man är orolig.
Släggan: Lycka till imorgon!