Carlanderskatöserna del 19
ps: Jag tycker att absolut att man kan ta upp diskussionen med kompesation. Jag hade en annan klinik då och kände inte att fortsätta där.
ps: Jag tycker att absolut att man kan ta upp diskussionen med kompesation. Jag hade en annan klinik då och kände inte att fortsätta där.
Vädur78: Härliogt att det såg bra ut. Håller tummarna.
En annan är ett nervrak för jag försöker hitta symptom hela tiden. jag har varit illamående tills ruv2 och från och med idag ruv 4 känner jag mig inte längre illamående. Hur var det för ER som fick positivit på stickan. Vad hade ni för symptom i början av ruvningen? Berätta gärna.
Tack för alla svar och jag känner mig lite lugnare nu. Känner också att det är kört men det behöver inte vara det. Fredag så tester jag och då är jag väl på ruv 7 och hoppas att man kan se något positivt. Fy vad jobbigt. Vad man oroar sig. Försöker plugga samtidigt men tankarna är något annanstans.
Ni skriver att ni testade från ruv 7 och fick positivt men hade ni testat innan och fått negativt?
Vet inte om jag vågar testa men ska försöka hålla mig tills på fredag men känner som sagt att något är på gång!
Nääää nu får jag sluta oroa mig! Det bästa är att jag har bestämt att det blir en gång till och då känns det genast bättre. Då får det bli sista gången. Vi är på tredje ivf och andra FET och sen är det väl ingen mening!
Skrippo: Håller allt det går!
För min del är det nog kört att känningar har försvunnit sen dag två och det var likadant sist . Testade igår och det var negativt. En blastis och dag 6 ska det visa något. Imorgon tar jag klinikens sticka men det känns nästan som jag inte ska behöva det lite mensvärk på gång. Vi kommer att sätta igång direkt med nästa ivf så detkänns ok. Bara 30 lakan fattigare! Lycka till ni andra så länge och tack för allt stöd!
Ja det blir CA igen! Det har funkat bra där och kännner att det har varit noggranna med VUL och lyssnat på mig. Tyvärr så är det väl uppföljningen som jag inte varit nöjd med. Olika läkare hela tiden även om man har en ansvarig. Jag har varit där säkert tio gånger senast ivf och då träffade jag min läkare bara första gången. Så uppföljning verkar svårt. Dock tycker jag att de har varit skickliga och ändå känt att det tar väl hand om mig. Tydligen är det svårt för kliniken att låta en och samma läkare ta hand om en. Inte hjälpte det heller när jag bad att få samma läkare så mycket som möjligt. Jag kommer ändå att fortsätta där för jag har förtroende för vad de gör.
FruNaffra: Tack för omtanken! Ja mirakel kan ju ske men man känner kanske sin kropp? Jag har inga vidare hopp men som sagt sätter igång direkt och det känns lite lättare.