sydney skrev 2010-06-27 08:23:07 följande:
Finns ingen ledig signatur: Grattis till pluss!! Hoppas du slutar blöda och får behålla din lilla plutt.
Jag är på RD 11 idag, tänkte först tjuvtesta imorse men hoppade det, och väntar nog till TD på onsdag om inte mensen kommer före... Jag känner ingenting i brösten längre, har likadan mensvärk som innan mens så vet inte vad jag ska tro. Har även vid ett par tillfällen haft små spottings som innan mens men nu var det någon dag sen sist. Detta är en plågsam väntan.
Sushikatten: verkligen trist att det inte blev något pluss för dig. Nu får ni försöka njuta av sommaren och komma igen efter sommaren. blir det FETdå?
Ja sydney det kan vara bra att vänta tills TD. Själv kunde vi inte det men nästa gång kanske.
Ja vi går igång till agusti igen så vi får hålla tummarna.
Happiness skrev 2010-06-26 22:39:18 följande:
Ja vi har pratat med dom på CA.
Happiness: Förstår verkligen din frustation och tycker själv att det är skit att man ska behöva hålla koll påå så mycket själv. Innan vi satt igång bad jag kliniken ta prov på TSH och prolaktin för det hade inte tänkt göra det om jag inte frågade. Hellre för många prov än för lite. Jag hade problem med ivf kliniken och där kände jag inte att det funkande. Jag tror tyvärr att man måste ha hel koll och det är inte vad man tror när man betalar dyra pengar. Det är ju som sagt inte gratis precis.
Finns ingen ledig signatur: Det kan vara en helvanlig blödning. kolla med kliniken och be dem göra ett hcg prov för då vet du om det utvecklas det som det ska. Dessutom slipper du vara orolig.