Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

34an: GRATTIS till ruvning!!!

Mom70: kramar i massor till dig!

Cotton: härligt att allt såg bra ut Göran är ju kanon! Han hade jag på ET när det lyckades

Lalie: grattis till äggen, hoppas på fin befruktning! Eftersom Göran jobbar på söndag så är det han som jobbar på lördag oxå Han är grym

Släggan: Nej, dumma minus

Kramar till ALLA andra

RD4 här och testat minus, vet att det är för tidigt men känns i hela kroppen att mens är på g BIM på söndag eller måndag....SKIT oxå.....

♥♥♥
  • Vädur 78
    sydney skrev 2010-11-05 10:11:13 följande:
    men det borde väl vara för tidigt ändå? Jag håller tummarna att det blir pluss ändå. Vet inte hur snabbt graviditetshormon bildas men det verkar tidigt med tanke på att du hade insättning i måndags.
    Ja visst är det för tidigt att visa, men det är just det att jag känner i hela kroppen att mens är på g
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    dallas skrev 2010-11-05 10:54:30 följande:
    En liten fundering bara om man köper 3-pack( vilket vi förmodligen skall göra när det är dax) Om det inte tar sig vid ET  nr 1 betalar man för FET om man lyckades få några t frysen? Eller hur funkar det ?
    Du kan byta ett färsk försök mot 2 FET om du vill
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    cotton skrev 2010-11-05 10:23:32 följande:
    Vädur, att känna att mens är på G när man är så tidigt "gravid" kan lika väl vara ett gravtecken! Så ge inte upp. När du får minus på RD 8-9, först då kan man börja bli orolig. Nu, nu ska du njuta av helgen och utgå från att du är gravid.
    Känns inte så...
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Mirakelbarn skrev 2010-11-05 12:58:30 följande:
    Kan bara sticka in och meddela att när jag väntade Ludwig gick jag omkring med en ob i fickan eftersom jag kände att mensen skulle komma vilken sekund som helst!
    Håller tummarna för ett + vännen! 
    Ok, men det var färsk försök med vaggisar då eller? kram
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    42an skrev 2010-11-05 21:10:14 följande:
    Släggan: Neeeej skit också, vi hade ju bara beställt + till denna tråden. Beklagar så mycket!

Vädur78: Kasta inte in handuken än. Var det inte du som var så klok och sa till mig när jag hade testat tidigt att "Det finns en anledning till att de har testdag efter 2 veckor" Hade man kunnat få tillförlitiligt resultat på dag 4 ist för 14 så hade testdagen varit dåFlört.
    Men jag vet hur det känns med nedförsbacke i bergochdalbanan. Båda mina graviditeter har jag varit helt säker på att de misslyckats för att det kändes som mensen var på väg. Det är precis som om man tänker att om man deppar från början så blir man inte lika ledsen när det blir minus. Upp med hakan!

Lilla fröet: Håller tummmarna att det inte kommer mer mens!

Kram på er alla!
    Nej det var nog inte jag som skrev det, låter inte som det kom från mig ..... Jo men jag tror man skyddar sig lite själv med att sätta sig in i att det är kört.....
    Ska jag ruva igen får de nog söva ner mig i 2 veckor...... Är ju sjukt jobbigt det här
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Lalie skrev 2010-11-06 14:46:31 följande:
    Åh, släggan, jagkänner med dig. Drick hinkvis ikväll nu

Jag är så glad! Har varit på CA idag och fått tillbaka ett jättefint ägg! Förra gången det var dags ringde de innan det var dags att åka och hade dåliga nyheter. Denna gång hade alla 4 äggen befruktats och delat sig ordentligt. Jag känner mig glad och lycklig idag, och är så tacksam för att Göran är en sån toppenläkare. Detta blir vårt sista försök innan vi går vidare med livet, och just idag känns allt toppen!
    grattis till ruvning Ja visst är Göran kanon!!! Han känns mer positiv än Torbjörn ibland.... man är alltid glad efter man pratat med honom för han har liksom alltid något positivt att säga.... KRAM
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Släggan skrev 2010-11-06 13:24:45 följande:
    Många tårar har trillat ner för mina kinder och det känns tomt i huvud o kropp. Mensen har inte behagat komma än. Nu vill jag bara få tillbaka mina normala hormoner och känna igen min kropp. Ikväll blir det fest med goda vänner och jag ska dricka massor med rödvin.
    Kramar om och hoppas du får en trevlig kväll!
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    cotton skrev 2010-11-06 18:19:28 följande:
    Vadur vännen, jag förstår dig och kommer nog att begära sövning efter mitt FET imorgon. Jag är redan väldigt nervös
    Lycka till i morgon!!!
    ♥♥♥
  • Vädur 78
    Lilla fröet skrev 2010-11-07 15:38:13 följande:
    hej på er..
    Har haft en skithelg, - på stickan o mensen i full fart, ramlat på jobbet så jag slog i svanskotan så jag knappt kan gå...
    Trodde inte detta skulle blta så hårt på mig..men ush vad det känns som ett nederlag..undra om man får köra direkt nu? Ska ringa från Ca i mon..
    Kramar om! Här har mensen oxå kommit SKITSkrikandes Borde vara förbjudet med minus och mens vid IVF
    ♥♥♥
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19