Carlanderskatöserna del 19
Cotton: Det kommer gå bra på torsdag!!! och ännu bättre på söndag dåTack för alla grattis och tummar
Fy vad jag hatar att ruva Det är så jobbigt!!! Ena stunden är man positiv nästa negativ och så rullar det på......
Jag har ju lite gynstolsskräck men gud vad bra det gick igår. Torbjörn är ju verkligen suuuper kändes ju inte det minsta obehagligt igår Men kanske känns mer när man har gjort hormonstimulering och ÄP innan nu är det ju första gången jag gjorde ett FET. Är ju grymt skönt att slippa det kletiga kladdet från vaggisarna oxå.......
Räknade lite innan och misslyckas detta så kan vi nog inte starta med behandling förrän i slutet av januari.......
Skulle mensen starta nästa vecka får man väl inte starta då eftersom man ska kolla med gravtest veckan efter och sen mensen efter det så tror jag inte att det funkar eftersom julen är då och sen kommer jag få mens runt nyår och då har de väl inte öppet........
beställde hem billiga gravtest igår ...... så börjar nog testa framåt helgen tror jag.......hmmm