Carlanderskatöserna del 19
Det gick görbra! Återföring inbokad på torsdag eftermiddag!
Det gick görbra! Återföring inbokad på torsdag eftermiddag!
Shibby, varmt välkommen till oss
Det var en jobbig bakgrund till er barnlöshet. Vilken otur att förlora båda äggledare.
Lycka till den 17,de november! Härligt att få komma igång
Ojoj vad mycket ni har skrivit. Jag kommer inte ha en chans att hinna läsa ikapp men önskar er som ska göra ÄP ett STORT lycka till (inte för att jag tror det behövs men ändå..hihi).
Även lycka till med sprutande och sprayande och allt därimellan
Kram på er!!
Mom, 7 befruktade ägg är ju suuuuperbra GRATTIS
Lilla fröet, jag förstår dig men förhoppningsvis är äggen av superkvalitet och leder till världens finaste bebis!
Skrippo, kram vännen!!! Jag är så ledsen för din skull.
34, neeeeej vad tråkigt Jag förstår dig helt i det här att man inte känner så mycket stöd. Vi har ju redan fått vårt mirakel så folk tycker väl att IVF tas med en klackspark och att alla sorger är ur världen. Men det finns fortfarande en gnagande längtan inombords, precis som man kände när man var barnlös. Kramar till dig.
Hoppas jag inte har glömt någon.
Jag ska ta det lite lugnt med FL, ifall ni undrar var jag håller hus.
I morgon är det ju dags för FET. Känns pirrigt, förväntansfullt och ganska läskigt.
Jag skulle bli så himla ledsen om FET misslyckas och därför ska jag försöka hålla mig undan FL lite. Vi får se om det funkar
Tänker på er alla. KRAM!
Jag vet att jag sa att jag inte skulle hänga här så mycket längre men kunde inte hålla mig utan måste bara få berätta att FET gick bra. Första upptiningsförsöket lyckades. Jag fick Susanne (tror jag hon hette) som läkare och hon var jätteduktig verkligen. Jag blev lite förvånad först när hon kom och presenterade sig för jag trodde det bara fanns 3 läkare på CA. Men tydligen fanns det 1 till Någon annan som träffat henne?
Kryddan, jättebra att du ska gå och prata med någon.
Släggan, stort grattis!! Skönt att ÄP är avklarad.
Tack tjejer.
Jo jag blev bara så förvånad. Känns som man är där var och varannan dag och så träffar man inte henne förrän NU En dag i veckan jobbade hon där tydligen. Hoppas jag får se mer av henne (om jag måste komma tillbaka), hon var sjukt trevlig.
Jag blödde lite grann när jag gick på toa förut....lite rosa bara. Det kan väl inte vara annat än att instrumentet repat lite?
Grattis Lilla fröet. Skönt att det gick bra
Ja de sa till mig också att man får halva kostnaden tillbaka om det inte skulle bli någon ET/FET. Det är otroligt skönt att de är så tillmötesgående.
FREEEEDAGSMYYYYS!!!!
Tack så mycket tjejer!