Shibby 78 skrev 2010-11-30 23:45:22 följande:
Usch, har en sån deppig dag... Menshel**tet som aldrig kommer, försov mig och var tvungen att jobba över 2 timmar, och på lunchen så kläckte en kollega kommentaren om det inte var dags för syskon snart....
Jo, någon gång kanske det finns tid för det svarade jag med ett leende..
Gick tillbaka till kontoret och satte mig vid datorn, kunde inte låta bli så jag gick in på graviduträknaren och insåg att jag skulle varit i vecka 16 nu.. Magen skulle börjat växa, det skulle snart vara dax för RUL, kanske till och med fått känna lite fladder från bebisen..
Nu sitter man här 31 år ung och steril istället..
Sometimes life sucks...
Ursäkta deppo-inlägget, var skönt att skriva av sig lite
Kramar till er!
usch vilken dag. Det är helt ok med deppoinlägg här, det är därför vi finns. Alla har vi våra dåliga och bra dagar. Det är nog bra om du raderar den där grav uträknaren, det gjorde jag ganska snart efter mitt MA, men jag kommer på mig än idag att fundera på vilken vecka jag skulle varit i. Jag slipper den där kommentaren om att det inte är dags för syskon snart, nu tror nog alla att vi är nöjda med ett barn och ska inte ha fler barn. Även när dottern var yngre så var det knappt ingen som sa något, vilket har varit skönt.