• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • akita06
    amorosa skrev 2010-09-08 22:30:31 följande:
    Hej Akita! {#emotions_dlg.flower} Det är en liten värld, det här forumet! Ni gör vul och kontroller i Varberg då?

Det låter som alla är väldigt nöjda med CA. Har ni provat andra kliniker också? Vad är det som gör CA så speciellt och varför ska vi välja dem? Avståndet och pengarna talar ju inte för det precis... Har ni några bra argument?
    Ja det låter ju superbra..kanske man ska våga hoppas. Tappade gnistan lite efter vårt mf-kändes liksom som ytterligare ett hinder dök upp. Inte bara befruktningen och infästande som ska lyckas utan man ska även hålla kvar det lilla livet. Tycker absolut att ni ska kontakta dem iaf. Hör vad dem har att säga, kanske finns något att göra annorlunda.
    Kram på dej!
    2010-året då allting händer!
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-09 09:45:47 följande:
    Idag har jag så ont i ryggen att jag inte vet var jag ska ta vägen
    Jävla sprutor!
    Ja jäkla hormoner Kramar om
    Milo min underbara skatt
  • amorosa
    Jävla sprutor!
    Får du ont i ryggen av sprutorna/hormonerna? Vilket läkemedel får du?

Det låter onekligen helt fantastiskt på CA! Ska nog ta ett snack med mannen om det ikväll!
  • mulan
    Jävla sprutor!
    Ryggen ?? Tur att sprutperioden bara är några dagar så du mår bättre snart igen. Kramar!!

Har lyssnat på MINI idag igen när jag var på akupunktur
    158 slag/minut Hjärta
    Älskade MINI
    .?*¨*? VECKA 24 ?*¨*?.
  • FruNaftra

Tack tjejer, kramar får mig onekligen att må lite bättre

Det är Gonal F jag tar nu. Snart dags att gå över till dubbla sprutor (Gonal F + den som förhindrar ägglossning). Får se om det blir någon skillnad då. Jag tror inte jag hade såhär ont förra gången jag sprutade så detta kom som en överaskning. Plus att man blir så trött av att ha ont. Vill mest bara ligga och sova. Tur att maken är ledig idag. Han får bära Ella åt mig och hjälpa mig vid lyft och sånt.

Mulan, Underbart!!!  Solig

• Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-09 15:52:52 följande:
    Tack tjejer, kramar får mig onekligen att må lite bättre

Det är Gonal F jag tar nu. Snart dags att gå över till dubbla sprutor (Gonal F + den som förhindrar ägglossning). Får se om det blir någon skillnad då. Jag tror inte jag hade såhär ont förra gången jag sprutade så detta kom som en överaskning. Plus att man blir så trött av att ha ont. Vill mest bara ligga och sova. Tur att maken är ledig idag. Han får bära Ella åt mig och hjälpa mig vid lyft och sånt.

Mulan, Underbart!!!  Solig
    Den andra sprutan gillade jag inte alls, tyckte den var svår att ta
    Skönt att mannen har varit hemma idag Snart dags för vul oxå.... spännande... hur många ägg har du fått med långa?
    Milo min underbara skatt
  • FruNaftra
    Vädur 78 skrev 2010-09-09 16:35:30 följande:
    Den andra sprutan gillade jag inte alls, tyckte den var svår att ta
    Skönt att mannen har varit hemma idag Snart dags för vul oxå.... spännande... hur många ägg har du fått med långa?
    Skönt att jag slipper vara den som ger mig sprutan. Det får bli mannens problem

Jag tror jag fick 16 ägg varav 9 blev befrukade och 2 kunde frysas ner. Det är väl ganska bra va? Ska bli spännande att se hur det blir denna gången. Hoppas på MINST 40 superkvalitéägg och 20 starka eskimåer till frysen Muhahaaa
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-09 16:43:00 följande:
    Skönt att jag slipper vara den som ger mig sprutan. Det får bli mannens problem

Jag tror jag fick 16 ägg varav 9 blev befrukade och 2 kunde frysas ner. Det är väl ganska bra va? Ska bli spännande att se hur det blir denna gången. Hoppas på MINST 40 superkvalitéägg och 20 starka eskimåer till frysen Muhahaaa
    Ja men det var väl jättebra Jag fick ju måååånga ägg med korta även att de sa att den skulle ge färre....
    Vad ska du med ett sånt lager till??? DU ska ju lyckas nu direkt Eller du kanske planerar ett helt fotbollslag
    Milo min underbara skatt
  • calcaneus

höhö, hoppas inte för mycket på fotbollslag... Det straffar sig om inte annat med totalfrys Cool

• FruNaftra

hohohoh...humor humor  Tomte

Helt fotbollslag.....alltså bara 11 stycken? NÄÄÄÄÄÄÄÄ vet ni vad!
    Det är på tok för få ungar!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19