• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • Skrippo

Hej på er

Har både pratat med min gyn idag och med CA.

SÅ VUL är bokat för imorgon kl.9.00

Sen så sa det på CA att jag inte behövde oroa mig. Det fanns gott om tid för ägget att fästa även om ÄL kommit senare denna månad och trodde inte vagatorier skulle hjälpa.

Kollade hemma och såg jag bara hade 20 kvar hemma ( trodde jag hade fler ) Men jag tror jag kommer att köra en om dagen iaf oavsett vad de säger.
    Hur hade ni andra gjort?

Kram på er

• FruNaftra

Vädur, jag tror du har rätt i statistiken.

Skrippo, jag vet inte om jag skulle våga ta vagitorier när de sagt att jag ska låta bli. Finns det några risker med att ta vagitorier mot deras rekommendation? Jag käner mig kluven....

• Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-06 10:02:35 följande:
    Hej på er

Sen så sa det på CA att jag inte behövde oroa mig. Det fanns gott om tid för ägget att fästa även om ÄL kommit senare denna månad och trodde inte vagatorier skulle hjälpa.

Kollade hemma och såg jag bara hade 20 kvar hemma ( trodde jag hade fler ) Men jag tror jag kommer att köra en om dagen iaf oavsett vad de säger.
    Hur hade ni andra gjort?

Kram på er
    Härligt
    Finns ju inga studier som säger att det hjälper med vagiatorer vid FET så jag kommer bara vara glad att slippa dem, kommer inte ta några!
    Milo min underbara skatt
  • FruNaftra

Nu ringde en BM från CA och sa att Göran har skrivit in i min journal att jag ska få tillbaka en blastocyst vid ET. PHU...  Skrattande  Känner mig lättad!

• Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-06 12:02:49 följande:
    Nu ringde en BM från CA och sa att Göran har skrivit in i min journal att jag ska få tillbaka en blastocyst vid ET. PHU...  Skrattande  Känner mig lättad!
    Vad skönt!!!
    Milo min underbara skatt
  • mulan
    Skrippo skrev 2010-09-06 10:02:35 följande:
    Hej på er

Hur hade ni andra gjort?

Kram på er
    Jag hade nog tagit vagiatorerna ändå. De gör ju ingen skada iaf. Jag har ju alltid tagit det oavsett om det varit ET eller FET.
    Gött!!!! jag gillar blastocyster skarpt
    .?*¨*? VECKA 23 ?*¨*?.
  • Önskan om att bli 3
    Skrippo: Lycka till imon!!! Jag önskar av hela mitt hjärta att det går bra imon!!! Massa kramar till Er!
    Glädjen är stor, de 3 små Liven mår prima! Hoppas Ni vill stanna hos Oss!
  • Skrippo
    Glad för din skull!!

Kramar
  • Skrippo
    Önskan om att bli 3 skrev 2010-09-06 14:24:34 följande:
    Skrippo: Lycka till imon!!! Jag önskar av hela mitt hjärta att det går bra imon!!! Massa kramar till Er!
    Tack vännen!!!

Hoppas allt är bra med er?

KRAM
  • FruNaftra

Skrippo, tack vännen och lycka till i morgon!!!!!   HjärtaHjärta  Hoppas det ser fint ut

Kan någon hjälpa mig fräscha upp minnet lite - När skulle man börja ta vagitorierna?

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19