Carlanderskatöserna del 19
TACK! Ja det är helt otroligt!
TACK! Ja det är helt otroligt!
Ringde CA igår för att höra om de pratat ihop sig om hur vi ska gå vidare. Nu var det 187,5 ie som gällde med Gonal f och vul dag 6 och sen sänka dosen...... jag blir så trött på detta
Fattar inte hur de kan säga redan nu att dosen ska sänkas innan man ens startat och varit på vul.
Fick en teletid med Göran igen..... för fjärde gången nu om den jäkla dos.
Men går de inte med på 225ie som vi vill så gör vi nog inte fler försök inte där i alla fall.
Vi ville ju testa annat när vi gjorde landstingsförsök på RMC men det gick inte och så körde man på behandling efter behandling och tänker inte göra det igen om det inte känns bra..... vägrar betala för något som jag inte tror på bara för de ska testa.....
Sydney: Lycka till i morgon
Hej tjejer!
Idga har vi varit på första besöket hos hemortsläkaren, det blir korta metoden för oss precis som vi önskade, startar i början av maj! Känns så skönt att slippa nässprayen, det är ju den jag mått sämst av.... hemortsläkaren såg ingen anledning till att jag skulle fortsätta med långa metoden.
Har ni gjort bruttolöneavdrag för IVF? Min sambos arbetsgivare har gått med på det men vet ni om man får lov att dra hela summan på honom eller är man tvungen att dela upp den?
Ja jag vägrar starta på lägre än 225ie, jag tänker inte köra någon chans omgång till.... Vi sa ifrån i Linköping med men där hade man ju inget att säga till om men nu betalar vi själva och då tänker jag inte gå med på något som inte jag tror på.
Tack vare att vi lyssnade på Göran sist förlorade vi ju massa pengar, 4000 kr till Maya sen la vi ju 5000 kr på akupunktur och sen resor till Göteborg och hotelnatt så vill de inte hjälpa oss som vi vill nu så får vi väl gå vidare till ytterligare en klinik.
Men det är skrämmande om man inte själv sätter sig in i detta....hade jag inte varit så insatt och läst så mycket hade vi nog aldrig fått barn.
Kram kram