Lito skrev 2011-03-16 13:03:53 följande:
dallas: Stort lycka till imorgon på ÄP!
Vädur 78: Hur gick det på tel tiden med Göran? Kom ni fram till något?
Tack alla för att ni bryr er! Det värmer verkligen!
Efter mycket om och men så ringde jag aldrig kk för att lämna blodprov. Just för att de är rent ut sagt av så otrevliga och man får så dåligt bemötande där. Vädur 78, you now!! Får härda ut till den 28:e.
Jag tog ett cb digital istället och det har gått från gravid 1-2 v till gravid 2-3 v så det måste ju ha ökat. Ska prata med min chef imorgon också så jag kan få lite lättare arb uppgifter. Märker att jag blöder mer direkt jag "tar i". Är ledig idag och är bara hemma och softar.. Inte en droppe blod.
Skönt att det gått över till gravid 2-3 v det är ju ett tecken på att hcg stiger
Försök ta det lugnt! Hoppas du kan få lite andra arbetsuppgifter som passar bättre
Jag förstår om du inte ringt kk.... skulle jag nog inte heller gjort.
Samtalet gick väl inget vidare igår
Så vi är väl fortfarande inte överens. Det tråkiga är att han inte är ärlig mot oss så känns som tappat en hel del förtroende för honom nu.
Det dumma är ju att vi sitter fast med ett 3 pack där och går vi vidare till annan klinik nu så förlorar vi ju 19000 kr bara så där....
Det är ju så tråkigt för vi har ju varit supernöjda innan, man känner sig så trygg när man gör ÄP där något som jag är lite rädd för annars.
Kram kram