Love is everything skrev 2011-03-04 09:32:07 följande:
amorosa: Förstår dina "fula" tankar precis.... Vi är relativt unga i min bekantskapskrets och då jag och min sambo varit tillsammans sen evigheter så kändes det så naturligt att vi skulle börja tidigt och första av alla. Tvi fick vi... Nu är vi sist. De andra har fått både 1 och 2 barn under dessa år. Även de som träffades för ca. 1 år sen. Och nu snackar vi om en ålder på 22-25 år då alla blivit gravida.... Det känns jättekonstigt! Jag tror vi får stötta varandra här och inte ta till oss allas berättelser till hjärtat helt enkelt! Tror det är bra att inte koncentrera sig på andras situation så mycket..... De finaste barnen tar längst tid att göra, det vet du väl??
Har fått samtal från min klinik nu! Tar sista p-pillret på söndag, så nästa torsdag startar jag upp med 125iE Puregon! Ska bli så himla skönt att sätta igång! Hur har Carlanderska öppet om man tänker på ÄP och insättning? Om det skulle inträffa en helg ex!) Vilka dagar (ca.) tar man Orgalutran vs. Ovitrelle???
Hej på er tappra kvinnor!! Njut av fredag och helg!!!
CA har öppet alla dagar men de försöker väl oftast se till att ÄP sker på veckodagarna. De gör ju ET på helgen med men tror även där att de försöker undvika helgen om det går. Vi gjorde ju ÄP på fredag och då skulle vi göra ET på måndag (3 dagars) och hörde det var fler de sa så till.....
Det kan jag tycka är lite konstigt när man betalar så mycket pengar eftersom 3 dagars kan du inte frysa men går ju med 2 dagars.
Nu ville ju vi hellre ha tillbaka 3 dagars så mig gör det inte så mycket... men men vi kom ju inte ens till ET denna gång