Sötisa skrev 2011-03-21 18:27:38 följande:
Vädur, svår sits det där med dos alltså. Har du pco som jag och är mer eller mindre omöjlig att hitta balans med? Jag har lite samma som du med att fler ägg inte inneburit sämre kvalitet utan snarare lite bättre. Jag hade propsat på att köra på damma doser som när du blev gravid, varför vill de inte det? Torbjörn pratade igår om en ny studie som innefattade kvinnor som blivit överstimulerade och därmed haft någon förhöjd risk med kromosomfel på barnet, helt ny studie från Holland om jag inte tar helt fel.. Jag har legat på gränsen till ös nästan varje gång och nu försöker de minimera riskerna för det med alla medel. Antagligen får man då lägre dos eller hellre korta protokollet än långa.
När ska ni börja behandling?
Nä jag har aldrig hört något om att jag skulle ha PCO....hur ser man det?? Har man inte oreglbunden mens då??
Han vill inte köra på 225ie eftersom jag fick ut 22 ägg då och att han tycker det är för mycket och tror att jag kommer få mellan 15-20 med 187,5
Vad skönt att höra att det finns fler som får bättre resultat med mer ägg....
Jag fick ju ut lika många på korta som på långa med 225. Är på dag 23 idag och är väl i valet och kvalet om vi ska börja nu eller vänta till slutet av april. Men har ju inte hämtat ut läkemedel än och vi ska ringa i morgon och be om en teletid..... så det kanske inte blir förrän i april.
Kram