![bohusbebis](/avatar/thumb/bohusbebis/5ca637eae15014ba82a66bdb0f1c99d1.jpg)
-
Inte blocket, tradera var det ju...bohusbebis skrev 2010-05-10 09:42:23 följande:Vi har den som är till Sport men är inte helnöjda med den. Den är MINIMAL och man får på håret in vagnen+syskonsits å måste knöa en hel del. Vi använder istället Urban Jungles där man kan köra in hela vagnen utan problem (maken har en pickup utan kåpa så när Phille ska åka med där får den sovsäck på sig). Den som finns på blocket ser ut att påminna om den sistnämnda, så om den inte drar iväg för mycket i pris skulle jag satsa på den och chansa. Kan säkert säljas vidare annars...
-
"Ärvde" den av en granne, men det finns säkert att söka på typ blocket eller tradera. Tror den kallas "Resväska" eller "Transportväska". Finns nog en nyare variant som är lite vadderad, vår är dock lite enklare. Men jag tror att UJ:s är mkt dyrare än Phil&Teds. Har för mig att jag nån gång sett att de begagnade går för omkring 500 spänn.kalmar brud skrev 2010-05-10 10:32:32 följande:Vart har ni köpt den till UJ? Vad kan man söka på för att kanske hitta en begagnad?
-
Kan det här vara nåt? Har inte testat själv men...Picabo skrev 2010-05-11 10:16:15 följande:Fru Allerdal el någon annan: Har ni fått tag på däck som är mindre punkteringsbenägna? Är just nu trött efter att ha lagat andra punkan på lika många månader. Slangen kommer se ut som ett lapptäcke om det fortsätter i denna takt. Köpte ny slang på biltema men det var ovinklad cykelventil på den så jag sket i att byta däck utan snörde ihop någon slags lagning. Det var samma däck som sist så jag har mina misstankar om att den "bättre" hälften inte hittade stenen som satt fast i däcket . Är allergisk mot latexet som är i gummit så jag ska inte ens göra sånt här, sitter och snorar och mår kasst, men jag behöver vagnen idag! Får tvätta händerna igen.
http://www.blocket.se/stockholm/Aldrig_mer_punktering_pa_barnvagnen_27137913.htm?ca=15&w=3
Annars kostar ju ett nytt däck 59 kr på biltema...
Fast inget av dessa alternativ hjälper ju idag -
Vi har flugit med Phille och haft den speciella "resväskan". Trots det fick den några törnar, fast de kan ha uppstått när de åkte taxi genom halva thailand två dagar försenat... Eller så var de speciellt ovarsamma pga strejkande bagagepersonal...S a C skrev 2010-05-11 08:03:10 följande:Hej!Undrar om det finns någon berest person som tagit med sig sin vagn på flyget?När jag bokade flygstolar stod det att barn får ta med sig en fullt ihopfällbar sittvagn utan kostnad.Har ni som flugit med vagnen fått ta med den som ordinarie bagage eller har ni fått betala extra?
Hur som helst var det inget snack om att den fick följa med gratis. Kolla däremot extra om det är RyanAir, de har sina egna regler tror jag... Man verkar få betala för det mesta... -
Grattis! Jag kollade på den åxå, men gissade att det var nån här som högg på den. Tänkte jag skulle förbi lokala barnaffären och kolla in en babytravel-sulkysufflett som lär ska ha universalfäste, 199 kr. Pratade med dem där och de tror att den kan funka. Då blir det lite mer en "riktig" sufflett... Budade på ett flertal Cloudy på T, men tyckte de drog iväg väldigt i pris...kalmar brud skrev 2010-05-12 07:37:30 följande:Vann ett Akta Graco solskydd för 73 kr på tradera...
-
Åhå, blev det snyggt på?Rosenbarn skrev 2010-05-12 08:00:30 följande:Den ska passa sporten med lite vilja- Jag kolla på den på proffsen här om dagen
-
jäpp, den fanns även i svartkalmar brud skrev 2010-05-12 08:18:40 följande:Är det denna... www.babyproffsen.se/produkt/visa/70:BabyTravel_sufflett
-
Om jag hinner förbi kommer jag nog bara ta med själva syskonsitsen för bilen i övrigt kommer vara fullproppad, men jag kan försöka...
-
Ängeln83, om man kollar på blocket vad de flesta går för så omkring 4.500 men jag hade sålt cloudysuffletten för sig för ca 350 kr (det gick de för på tradera). Man får ju en ny vagn för nästan samma pris (nu beg vagn med tillbehör). De vagnar som är dyrare ligger kvar, de som är billigare har redan sålts.
Vill du sälja fort så sätt lägre pris. -
När jag väl kom till lokala barnbutiken hade de sålt babytravel-suffletten jag pratat med dem om för några dar sen....
. MEN jag testade suffletten till Chicco Liteway å den satt som en smäck!!! Nu kunde dock inte extrapersonalen där svara på om man kunde köpa den separat el pris, men jag får söka lite. Om den inte kostar för dyrt så är den den jag ska ha!!!! Fast jag glömde förstås ta bild...