Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Phil & Ted syskonvagn del 17

Zuffo skrev 2010-04-21 21:41:10 följande:
    Hej tjejer!Vet ni vart man kan få tag i en buggy bunny? Jag beställde en i rött från fritidsportalen.se, men efter att ha väntat två veckor mailar jag dom å frågar vad som händer. Jag får då till svar att de har fått svarta bara i sin leverans å att de ska få information om de röda senare i veckan. Efter att jag inte hört något igen på över en vecka, kontaktar jag dom igen när jag då får svaret att de inte kommer att få in de röda. Jag blir irriterad och avbeställer! Vill ju ha en röd! Svart ser man ju allt på... Dessutom tycker jag den röda kan piffa upp min grå/svarta P&T. Jag har googlat och försökt hitta någon annan som säljer dessa dynor, men utan resultat. Jag vill helst beställa från Sverige.'Om det är någon som har en begagnad, eller någon som vet vart jag kan få tag i en ny/begagnad, så säg gärna till!Tack!
    Jag hade en som mest låg i garderoben men den gav jag bort. Tyckte inte om den alls. Sladdrig. Skulle hellre sy en egen dyna eller beställa av nån som syr snygga. Tycker att OTH/ urban jungle:s dynor har okej passform i Sporten iaf. AddStroller har ju snygga t.ex. eller nån som syr: barnpalatset.blogspot.com syr jättefin kvalitet.
  • bohusbebis
    rebecku skrev 2010-04-22 11:00:11 följande:
    Bild på mina nya vagndynor :)beccki.blogg.se/2010/april/de-nya-dynorna.htm...
    ÅÅÅÅ så fina! Förstår Moa! Gulligt att hon gillar syskonsitsen, det gör min tjej med (fyller 2 i sommar). Hon sätter sig gärna där i baksätet och läser en bok när vagnen står inne (jaja jag vet, är väl emot rekomendationerna, men den har pepparpeppar aldrig vält).
    Rebecku - fick du dem uppsydda för 250 spänn för båda eller styck? Måste man köpa allt material då?
  • bohusbebis

Tack fantastiska generösa du! Har en sport och har just klippt till mönstret för att vårpimpa vagnen, men jag får inte riktigt till kurvorna. Men det blir nog bra, på mitt sätt... Men tänk att du är så generös. Du finns i mina tankar när jag lägger en slant i insamlingbössan till barncancerfonden...

• bohusbebis

Jag köpte ett hos den lokala Phil&Ted-återförsäljaren, betalade väl 20 spänn tror jag. Kolla närmsta ställe som säljer Phil&Ted, de bör kunna beställa åt dig annars.

• bohusbebis
    Eddiebella skrev 2010-04-27 11:15:01 följande:
    Puffar upp min fråga, ingen som vet ??
    Skruva? Det är väl små skruvar och plastgrejer som håller fast tyget, åtminstone på min Sport v2. Jag bytte min slitna varukorg mot en ny och det var ett fasligt skruvande. Men det blev fint.
    Tvätta gör man nog bäst i badkaret med lite milt tvättmedel. Jag tvättade syrrans superskitiga e3-klädsel i tvättmaskin, men jag tyckte nog att den blev lite mer sliten efter det... Fast jag borde kanske tagit ett ännu snällare tvättprogram...
  • bohusbebis

happy73, som flera skrivit i tråden är det inte längre möjligt att beställa Phil&Ted i England för frakt till Sverige. Nån har lyckats "bakvägen" genom att ringa och lämna ut sitt kontonr via tel, men jag har inte hört nån annan som lyckats boka via internet. Man får väl ta en tur med RyanAir och shoppa loss istället, om nu inte askmolnen ställer till det...

• bohusbebis

Ett litet tips för den med slitet fotstöd/varukorg till Sport v1, just nu ligger det en sån på Tradera. Nypris tror jag ligger på drygt 500 spänn... (inte min annons förstås).

• bohusbebis

Ang. tillbehör, hjul, klädslar etc...: Kolla Phil&Teds egen "shop" på nätet. Inte vrålbillig frakt, men om man handlar lite mera så kanske det blir överkomligt? Det finns mycket iaf...
    www.philandteds.com

• bohusbebis
    Skorpan081 skrev 2010-04-29 20:44:35 följande:
    Är det någon som vet om man kan få tag i ett nytt bakhjul till e3? Pris? Hur lång leveranstid brukar det vara på reservdelar? Babyland har lovat att kontakta leverantören imorgon men de visste själva ingenting.
    http://shop.philandteds.com/index.cfm?tmpl=butikk&a=list&b_kid=636091

Behöver du hela hjulet eller bara däck/slang? Om det bara är däck + slang och du kan stå ut med att det är ett helsvart så kolla på BILTEMA, samma däcksmönster som originalet. 59 kr. Slang 29 kr.
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17