Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

Phil & Ted syskonvagn del 17

Babyfia, har du fått dina adaptrar? Fick mina idag, som tur är gick dom genom brevinkastet, så jag behövde inte hämta ut paketet.

Är så nöjd!! Dom ser ut som om dom skulle varit original, väntade mig nåt B aktigt...

Isabelle var jätteglad i sitsen..Vill så gärna testa vagnen ute, men pallar inte, har varit ute och gått hela dagen...

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

Akta gracon var till bilstol ja...

JAg har också det sunshinekids seat shade, är ju skitkasst som vagnsuflett..Har den i bilen i väntan på en solig dag. (till bilstolen).

Ska köpa en akta nu när syskonsitsen är bakåtvänd.

• norgesessan

Då har man premiärkört med vagnen utomhus! Vad många som vände sig om på lekplatsen, alla som hade en P&T. Ingen som frågade dock.

Med adaptrarna blir den väldigt tung framme, så det går inte att dra/köra den upp/ner för ramper (har en hos oss, och en brant ramp vid förskolan), men da kan jag lägga henne i själva vagnen när vi ska upp och ner för dom...

Ska också skaffa en akta suflett, fick sunshinekids solskyddet till att sitta bra, men det är för fladdrigt, och skyddar inte bra nog när sitsen är i viloläge.

• norgesessan

Ska sen, måste bara fota först, hade bara med mobilen ut, men ska ut igen imorron. Då ska jag fota med kameran och lägga in i tråden.

• norgesessan

EHel, ska inboxa dig. KOstar 255 med portot. (om jag nu kommer ihåg rätt)

• norgesessan

Då blev det en kr för litet på hennes konto Får se om hon vill ha den...
    EHel kan betala 257, en kr. för länken... Så blir det rätt Hehe.

• norgesessan

Maken sa att vi visst betalade 256 Han kollade majlet innan han betalade, det var jag som sa fel till honom....

• norgesessan

Ja, det är det...Nu använder vi den som singelvagn, med möjlighet för honom att vila i den om vi skulle vara ute hela dan...Det blir det ju ofta i sommar..
    Han är ju så står nu, men jag fortsätter använda den som singelvagn, och då var det kanon med adaptrarna.

• norgesessan

Nu har jag aktas solskyddsuflett på sitsen. Har mitt sunshinekids ovanpå, det blev bättre nu när det fick stöd. Sunshinekids skyddet täcker mer än akta skyddet, men akta skyddet täcker bra bak, samt ger stadga.

Hade inte köpt till sunshinekids dock, hade jag inte redan ahft det hade jag bara haft akta skyddet.

Oj, glömde fota kom jag på...Nytt forsök i morron.

Hermade en kompis jag träffade idag. Hon hade satt fast en bil i elastisk band så den inte skulle trilla ner på marken när den lille kastade den...
    Så i banden som blev över när jag fäste sufletten knöt jag fast en rangla och en Munchini. (sån brun nalledocka med haklapp).

• norgesessan

Hehe, vi gjorde precis likadant Har jätteliten hiss, och köpte den i Norge...Trodde inte den skulle rymma, men det gjorde den...(framhjulet in i hörnet). Det är dock en sport.

Våran hiss rymmer precis en Briovagn med teleskophandtag på lägsta, och suflettbågarna uppdragna, om vi kör den rakt in. Ställer jag den på snädden så behöver jag dock inte röra sufletten, eller ens trycka in handtaget...Men då är det inte plats till några barn brevid

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17