Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

Phil & Ted syskonvagn del 17

Har dom alltså fixat bakhjulet tre ggr? Då ska ju du ha rätt till att få tillbaka pengarna..
    (Efter tre forsök).

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

Ni som har Gracoskyddet, testa det på sufletten med! Fäster det på samma sätt som på syskonsitsen, över bygelen på sufletten. Så täcker sufletten mycket mer, och fäller jag upp sufletten är det bara gracon som är  uppe. Hade den så under regnskyddet idag, blev bättre plats.

(Sport).

• norgesessan

Babyfia, får fota i helgen, kameran är lite halvkaputt...
    Du vet där "kepsen" är, på sufletten...Jag sätter den inte där den flyttbara bygelen är, men den som sitter fast...(Där den flyttbara bygelen hamnar när den glider tillbaka). Elastiska banden knyter ja fast i där sufletten sitter fast i vagnen(bygelen)

Hoppas det blev liiiite klarare, är också trött, och har en envis liten gumma som också vill skriva...

• norgesessan

Nej, det var det första jag testade med, gissar att dom är där ifallnågon vill använda en lös sele..
    Mjukliften kan sättas fast i dom, vet inte om deras åkpåse har likadant? Annars är det ju ingen mening i att det är så i syskonsitsen, om det är pga mjukliften...

• norgesessan

Babyfia...
    Lite enklare..

Bygelen på sufletten vid kepsen..= med stålramen på syskonsitsen....Likadant...

• norgesessan

Nu finns bilder i mitt galleri. Graco sufletten framme, uppfälld och nerfälld. Parasoll, samt vindskyddet från Emmaljunga. Är jättenöjd med sufletten där framme.

När hon sov (läge tre) så fick hon ingen sol i ansiktet alls..(använde inte parasollet då).

• norgesessan

Jag har fått mani på ringarna/trekanterna i plast till bebisar...(att länka ihop). Använder dom till  ALLT.

• norgesessan

Antningen köpte jag dom på BR, eller på Jättekul. Har glömt. Syns två tre stycken på bilderna från idag.

• norgesessan

Nej, öppnar dom som man knipsar fingrarna, typ...(Det blev nog inte svenska )

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17