Inlägg från: norgesessan |Visa alla inlägg
  • norgesessan

Phil & Ted syskonvagn del 17

Jag tittade lite på ståbrädor. dom låg på 500 och uppåt...Jag ville inte ge det då vi redan har en ståbräda, men som har små öglor istället för stora....Testade hur det såg ut med den gamla ståbredan, det verkade inte skönt att stå så..

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • norgesessan

Har föregångaren til scooter, med ledat handtag. Det är kugghjul i "ledet", och det är utrymmet mellan kuggarna som gör att det glappar lite...

• norgesessan

Smultronpaj, bak har jag aldrig upplevd sitsen som sladdrig. När den är framme behövs en rem under.

• norgesessan

Det är en som fotade med tre barn.
    Tycker dock det verkar trångt för det stående barnet, men har inte testat själv..

Det är ju inte plats till att stå innanför handtaget som på vår Brio...

• norgesessan

Jag tog av sufletten, och satte på sufletten från min Emmaljunga cannon one...(vindskyddet är från samma vagn)

Det blev bra, men Den måste ändras på bakstycket...Ska testa den ordentligt innan ajg ändrar på den..

Blir det till att jag ändrar på den så ska bakstycket bli som originalbakstycket, men hänga fast som det redan gör i sufletten...(Det är stort titthål i sufletten).

• norgesessan

Kaffegott, använder inte solskyddet så mycket...Smidigare med parasoll...
    får se om vi använder det nåt i sommar...

Har ju emmaljungasufletten på nu..( Har inte fått testat vagnen med den ute, för dottern har haft kräksjukan). Tog för givet att regnskyddet (original) inte kunde anävndas, eftersom den sufletten är bredare, och fyrkantig..Men det funkade så länge sufletten var halvvägs bakåt...Hade jag aldrig trott....

Ska fota när vi ska ut...

• norgesessan

Dubbla solskyddet sitter inte bra på syskonsitsen bak när den är i viloläge...Den går bara till ramen...

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17