Phil & Ted syskonvagn del 17
Ingen knäppning på vibe, bara på sport och möjligen dash..den har ju samma suflett...
Ingen knäppning på vibe, bara på sport och möjligen dash..den har ju samma suflett...
Jag har ingen, har hört att den inte är spec. bra (inågon tidigare tråd..)
Våran sport har nästan trillat en gång, Jonathan (3.5 då) tog tag i syrrans jacka när hon gick ifrån, från sidan av vagnen, då tippade den eftersom han inte slapp taget. Men jag stod där så den tippade inte helt.
Det är enda gången.
Jag har en kvar Den första åkte av första veckan här med.Har en nyckelring i den nu.
Nu hade jag inte den, men en Carena. Den hade häller ingen madrass. Jag vek ett babyunderlakan så det passade, mer gjorde jag inte. Hade en filt över. (den har ett lock man kan ta av).
Eftersom vi aldrig tog ut den (tog i och ur henne bakifrån, "manuellt") så gick vi snabbt över till åkpåse.
Tryck hårdt på den gråa knappen. Det har hänt mig en gång, och jag fick hålla på ett tag innan det gick...Hann skriva här med ( I en tidigare tråd).
Det har inte hänt sen dess.
Ja, det är det Det var svårare för mig, för jag visste om knappen, den var bara envis..
stoppningen gick isönder på vår bumperbar när vi hade babyskyddet på. Sen var jag närvös för att den skulle tippa bakåt...
(hade det där när vi skulle ner till bilen en gång.)
Bocabo, det var billigt, jag köpte min i Norge för 4000 norska (med syskonsits).
Ja, man kunde ju köpt för att sälja för det dubbla.