Phil & Ted syskonvagn del 17
Jo, just den satt i en karbinhake, som var där för ett annat syfte...
Jo, just den satt i en karbinhake, som var där för ett annat syfte...
Har du inget viloläge på sporten? från 4 månader var det inga problem för dottern att sitta bak i syskonsitsen.
Akta sufletten testade jag också i duggregn idag, gick bra. Jag har den på huvudsufletten, så den taar ingen plats i varukorgen. Ska den vara bak är det bara att ta av den och fästa den på syskonsitsen.
Sunshadesufletten är SKIT.
Karin, det blir bra när man fäster ett bälte/skärp mellan adaptrarna, bild finns i mitt galleri.
Den tycker jag ser så läskig ut, med ett barn sittande i sufletthöjd...Det blir ju ett högt fall om vagnen skulle tippa av någon orsak.
Var det inte så att om man vänder sitsen på britaxen så kan dom sparka varandra?
Har också hört att sitserna är små.
P&T är 15 bak (tipprisken), 20 framme, 25 i huvudsitsen.
Jonathan (4.5 år) satt i vagnen hem från dagis igår, det hade aldrig fungerat i den...Tittade på hemsidan.
Karin, man använder elastisk band, och knyter en ögla som man kan "knäppa" på knappen, sen binder man andra änden i stången på syskonsitsen (direkt där tyget slutar). Strama det bara innan du knyter det fast i stången. Vill man ha den på sufletten (som i mitt galleri) gör man samma, men binder fast den i suflettpinnen på sidan.
Har du den i baksätet gär den inte så stor funktion , skyddar inte från sidan...Den är nog framtagen för framsätet...
ingår...
Vad som ingår....Suflett, bygel, stänkskydd, plastbit till öppningen där bak, och adaptrar. (sporten).
Har bara den, har en tullsa med, men den duger inte..
Originalet är otympligt, men fungerar, och varje gång det spöregnar eller blåser orkan så är jag så glad för att jag har det...
Det går inte att öppna, riktigt dårligt...Men jag kommer åt dottern lätt..