Brudarna babblar vidare 8
Hej vännen!
Hur har du haft det in BERLIIIN!"? Jag måste erkänna att jag först inte fattade att det var dit su skulle utan trodde det va julmarknad i Sthlm som du bokat? Men det va nog både och?
Berätta, var det vackert? Drack du mycket öl på Brauhaus? Köpte fina saker? Hur kändes det med Bellis?
Firar ni jul hemma eller? Det har du nog redan sagt!
Ja, det där med ilningarna blev tackolov inget långvarigt! I måndags och i veckan har jag varit mer förskonad så jag tror lilla bebis snurrar runt fortfarande, hon tjuvtestade nog bara att lägga sig till rätta under helgen men har sen vänt tillbaks igen SKÖNT! Nu kan jag gå igen jipppi! Danne är i Gbg och idag tog jag och Jolina bussen 2 hållplatser Underbart! Så gick jag myrsteg hem i vinterkylan, men när jag kom hem kom sammandragningarna ändå Hoppades genast ner i varmt bad och vilade så visst är man begränsad! Ska ta bussen o hämta hennes sen på em igen
Ja, ang det där med ärrvävnad. Det kan ju vara sen senaste förlossningen, då kan ju inte embryot vandra upp i livmodern om det är ärr på insidan och det ör "stängt", eller bara så enkelt att spermierna har aldrig kommit fram för det e stopp vid livmodertappen där jag gjort operationen. De har ju bara kollat äggledarna som var fri passage i.....tex....Det är alla fall min egen teori. Med tanke på hur många embryon vi har i frysen så hade jag annars kunnat vara gravid varnnan månad ungefär som läkaren sa..... Men det gör inget nu! Det blir inga fler barn här alla fall och väntar ju ihärdigt på vår lilla fis! Men jag är sådär känslig, när jag inser hur många som "gjort fel" och det har handlat om MIN kropp osv.
UL är på måndag, då är det "bara" tillväxt UL för att se om bebis växer som den ska och uppskatta vikt o längd. UL på tisdag är att kolla moderkakans läge...... Båda blir ju väldigt spännande!
Nu ska jag sova en stund, har vart vaken i natt och sovit dåååligt Vaknade sen vid 05 så jag s super trött.
Lägger in en bild på den underbara ULLfilten som kom hem i brevlådan idag Och en bild på Bebis overall
Det är den Grå filten
Overall
Kram på er!