• Susie

Brudarna babblar vidare 8

Hej hej vänner!

Åsa, ja Jag tycker det stämmer så väl, Jolina som alltid varit morgonpigg kan ibland sova till 7.30 på vardagar oavsett om hon vart på dagis eller inte men en lördag.........då kan hon va uppe runt 06.30 ibland!Förvånad (lite tidigt för en 5,6 åring!) Har du planerat 1års kalaset? Vad ska ni e henne? Kram!

Icka, Hej!!!!!! Jag tänker på er så mycket nu! Hur känner du dig?! Kan du fatta att du äntligen snart ska få träffa henne?! Vad har ni för namn? Hur känner du dig i kroppen? Inga förvärkar? Är magen stor? Det ska bli sååå spännande att får se din lilla tjej!!! Kram! Snälla du kan väl vara inne o uppdatera lite varje dag? Snart snart snart!

• Susie

Hej hej!

Åhhh nu är det sååå spännande!!!!! ICKA för sjutton hur känns det? Gud planerat snitt känns som något väldigt nervöst när jag tänker på det. Hur har du det? Görs det på morgonen den 8e?

Kramar!

• Susie
    Icka, Gud va spännande! Jag skulle vara nervös som fasen för ett snitt, jag menar dock verkligen inte själva ingreppet utan mer för själva upplevelsen att få sitt barn på det sättet, så planerat osv. Gud, jag e sååå glad för dig! Lovar du att komma in eller beordra mannen att lägga in ett foto på er underbara lilla tjej?! ska tänka på dig sååå mycket imorrn! Stort Lycka till och massor med KRAMAR!!!!!Hjärta
  • Susie

Åsa. blir det stort kalas imorrn eller bara ni i familjen imorrn?
    Har du gjort tårta själv?
    Kram till stora Saga!

• Susie

Hej hej tjejer!

Sorry att jag kollar in lite sent......men har haft besök av svärfar idag.

Icka, har tänkt på dig hela dagen här med!!!! Gud, kan inte fatta att du ligger o snuffar på din lilla sötnos!Hjärta
    Ser fram emot att får höra allt! KRAM!

Åsa, Stort Grattis till Saga! Lite sent men hoppas ni haft en jättefin dag!Solig{#emotions_dlg.flower}
    Kram Kram!

• Susie

Hej tjejer!

Åsa, Åh det låter mysigt och vilken fin tårta!!!! Ja, de tenderar ju att vara mer förtjusta i pappret och snöret det första året
    Stort Grattis alla fall till henne och lägg gärna in lite bilder, ska kolla fb också Kram!

Icka, Åh jag är så nervös men jag vet ju att allt gått bra för er men ser fram emot att höra av dig snaaart! Kram!

Domenica, Va festligt och charmigt det låter med er namngivningsceremoni! Vad får hon för fler namn? Har du lagt upp några nya bilder på Isabella på FB? Ska kolla in där! Kram!

Jag har köpt ett par uuunderbara gammelrosa små vingar i fjäder...som jag ska hänga över lillsötans säng sen, kunde bara inte låta bli och vill inte de ska ta slut! Har äntligen vart nere i källarn till Jolinas glädje, dock inte kollat bland Jolinas småkläder men, plockade upp täcke,kudde,spjälskydd och babysitter för att kolla av skicket och för att jag inte kunde hålla mej längreDrömmer Känns sååå ofattbart men börjar bli verkligt, v21 nu och min mage putar som sjutton och ibland tycker jag det känns väldans jobbigt, GUD, hur ska det bli då i V33-39??!! Vet inte, men jag läste nånstans att bebisen växer extra mycket under den här tiden, det kanske är därför det känns så mycket just nu. Sparkarna är fortfarande ganska diffusa men finns där

Crazyhannah, Hur är det med er i familjen? Kom in och uppdatera lite snälla! Kram!

Movie Du med! Hur har du det? Kram!

Lilla T, vart har du blivit av? Kramar till er!

• Susie
    ICKA GRATTTTTTTIIIIIIIIISSSSSS till lilla Alice!Hjärta Gud va härligt att allt är bra med er och lilla tjejen så när som på en förkylning. Hur känns det inom dig? Jag sitter o tjuter för fullt, jag vet hur länge ni väntat på henne och allt ni har gått igenom och så plötsligt är hon bara här!Hjärta Superfin liten tjej, så söt! Kom snart in och berätta mer, jag vill sååå gärna se fler bilder! Många kramar till er!
  • Susie

Åhhhhh, Vilken fining hon är!!!!!!!{#emotions_dlg.flower} Så himla söt Icka! Helt underbar! Gud jag e så oerhört lycklig för er och dig! Va ljus hon är, sååå söt! Längtar så mycket nu efter min lilla älskling. Snälla hinner du berätta lite om snittet och när hon kom ut? Jag har en likadan body som jag hade på Jolina när hon var så liten. Hur känns det?! Sockersöt e hon!!!!!! Har inga ord! Tack för de jättefina bilderna! Har du någon på dej och henne? KRAM!

• Susie

Icka,

Kom in och berätta mer om Alice *är så nyfiken*!

Lilla T, Allt bra med dig? Inte hört något sen vi sågs och börjar undra lite Förresten glömde jag helt bort att fråga när eran syskonverkstad ska börja hihihihi! Kram!

Svar på tråden Brudarna babblar vidare 8