Hej tjejer!
Åsa, Åh det låter mysigt och vilken fin tårta!!!! Ja, de tenderar ju att vara mer förtjusta i pappret och snöret det första året
Stort Grattis alla fall till henne och lägg gärna in lite bilder, ska kolla fb också Kram!
Icka, Åh jag är så nervös men jag vet ju att allt gått bra för er men ser fram emot att höra av dig snaaart! Kram!
Domenica, Va festligt och charmigt det låter med er namngivningsceremoni! Vad får hon för fler namn? Har du lagt upp några nya bilder på Isabella på FB? Ska kolla in där! Kram!
Jag har köpt ett par uuunderbara gammelrosa små vingar i fjäder...som jag ska hänga över lillsötans säng sen, kunde bara inte låta bli och vill inte de ska ta slut! Har äntligen vart nere i källarn till Jolinas glädje, dock inte kollat bland Jolinas småkläder men, plockade upp täcke,kudde,spjälskydd och babysitter för att kolla av skicket och för att jag inte kunde hålla mej längre Känns sååå ofattbart men börjar bli verkligt, v21 nu och min mage putar som sjutton och ibland tycker jag det känns väldans jobbigt, GUD, hur ska det bli då i V33-39??!! Vet inte, men jag läste nånstans att bebisen växer extra mycket under den här tiden, det kanske är därför det känns så mycket just nu. Sparkarna är fortfarande ganska diffusa men finns där
Crazyhannah, Hur är det med er i familjen? Kom in och uppdatera lite snälla! Kram!
Movie Du med! Hur har du det? Kram!
Lilla T, vart har du blivit av? Kramar till er!