Hej tjejer!!!!!
Hur är det med er? Det blir lite längre mellan inläggen nu för oss alla, och alla njuter vi väl av värmen och sitter kanske inte så värst mycket vid datorn kan jag tänka!
Domenica, HEEEEEJ vännen!
Åhhh det första leendet! Man smälter ju totalt!!! Har du några bilder på henne? Vill se fler o fler o fler
Va mysigt ni verkar ha det i er lilla familj
Jag minns den första tiden så som du beskriver (Jolina hade ju ingen kolik eller nåt liknande), och hoppas jag får uppleva det igen sen med vår lilla bebis.
GRATTIS på bröllopsdagen!!!!!
Äter ni middag själva och lämnar Isabella? Hur gammal är hon nu? Gud tiden rusar ju iväg
HA HA HA! Skrattar, visst är det skönt att känna att allt funkar som det ska efter en sån pärs!
Jag var dock inte helt till freds.....det tog ett tag innan jag tyckte jag kände mej "som vanligt igen".
När åker ni upp till Lilla T vilken tid osv? Kramar till er och ha en mysig kväll!
Lilla T, Hur är det med dig? Och hur mår Romeo? HAr han ökat lite i vikt?
Antar att du trugat i han en massa gott hhihihhi och de brukar väl rekommendera smör i varje portion. Längtar så mycket tills vår träff! Vet ännu inte om jag kommer själv med Jolina eller om D följer med. Men vilken tid passar bäst?
Blir ni hemma på gården hela sommaren?
Kramar!
Hannah, Hur e läget? Inga ändringar inför träffen? Kram!
Åsa, Va härligt det låter! Jag är lite trött på västkusten men det låter ändå sååå mysigt och särskillt när man tex tillbringat semestrar på samma ställe som liten! Myyysigt! Hur känns det i nya lyan?
Isglass är väl OK?!
Här har det slinikit ner en del....
Åker du själv till Lilla T? Jag åker nog trota allt själv med Jolina.....
Kramar!
Icka, Har du några bilder du kan lägga in på sessan?
Alice, är ju jättesött och det finns några på Jolinas dagis
Skönt att du är sjukskriven nu, du behöver ju verkligen ta det lungt med dina leder!
Börjar det kännas verkligt nu? Gud alltså, jag är så otroligt lycklig för dig och hur länge som du kämpat med att få uppleva det här!
Vilket klipp! På sängen alltså! Sånt gillar jag
Jag har bara gjort klipp på mammakläder på ebay, köpte 10 olika snygga BOOB plagg på ebay (amnings och mammakläder) för priset till 3 plagg
Helt nya och årets kollektion! Hur gick det på Ullared? Hittade du mycket?
Vi har börjat planera vår Gbg resa till den 22-25Juli, om du är hemma då kanske vi kan ta en snabb fika nån av dessa dagar? Tyvärr verkar det inte finnas ett enda hotellrum ledigt i heeeeela Gbg så det blir till att bo utanför hos svärfar ....
Hörs snart! Kram Kram!