Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Vitsippa: tänker på er och hoppas att ni mår bra! Kram
Vitsippa: tänker på er och hoppas att ni mår bra! Kram
Grattis vitsippa!!!! Skönt att höra från er! Hoppas att blodtillskottet ger dig lite krafter nu. Jag blev mycket piggare av det men det var några tuffa första veckor med lite ork. Men snart är du på benen igen. Yes, nu är den lilla tjejmaffian komplett. Fantastiskt! Massa kramar!
Är så nyfiken att höra hur ni mår juristen och vitsippa med familjer!
Vitsippa: hur mår du efter transfusionen? Har ni fått komma hem? Blev det en liten I?
Jag inser att det ligger en bit in i framtiden men det ska bli så himla roligt att samla alla tjejer! Och ta det där kortet på vårt lilla fotbollslag och skicka till SU.
Vi har varit i Sthlm över helgen. Tågresorna gick bra även om det var lite stressigt när vi skulle på och hitta plats för vagnen. A blev dock lite förkyld så nu har jag prövat på den där nässugen...
Kram
Godkväll!
Juristen: en rejäl dam hos dig också! Härligt att vikten går uppåt och att det ser bra ut. Ni verkar må bra, härligt att läsa! och hon är bedårande söt och jättefint namn!
Miss Star: jag hade ingen bilstol med mig och försökte minimera packningen. jag tror nog att ni fixar det men ni kanske kan åka alla tre en första gång? Det som var jobbigt var att hitta plats för vagnen, optimalt hade varit att inte ha vagn alls...
Tänk att det redan är november, tiden går så fort...
Vitsippa: NEJ, jag vill ha mer egoinlägg! Jag vill höra allt om förlossning, ingångsättning och lilla Ebba! Jättefint namn! Skönt att höra att hon går upp i vikt och jag minns väl hur en utflykt till storkenmottagningen var mer än tillräckligt för ett dagsverke. Men man hämtar sig förvånansvärt snabbt. Skönt att blodet hjälpte!
Macpau: lycka till på er tågresa!
Tarda: grattis till gissningarna då...
Miss Star: Ja, det ska bli väldigt spännande att se hur de växer nu under det kommande året. Du hojtar väl om du har vägarna förbi Gbg?!
A är förkyld och har lite feber. Visserligen bara 37,6 vilket enligt 1177 inte räknas som feber men ändå. Tycker så synd om henne även om hon är rätt glad ändå. Jag får inte till den där nässugen och c jobbar så jag känner mig lite handfallen... Hon bara slänger med huvudet och spjärnar emot. tur att det inte är värre...
Hej tjejer,
Hoppas ni har haft en bra helg!
Tarda: tack för förkylningstips och stöttande ord. vi har en otribaby (?) som min pappa köpte och det är verkligen fruktansvärt men A verkar ju bli hjälp av den när hon är täppt så man får väl helt enkelt bita ihop och låta c göra jobbet . men nu mår hon mycket bättre.
det har hänt SÅ mycket med A den senaste veckan. hon pratar som bara den (hennes första ord är hej hej ), hon rullar runt från rygg till mage helt obehindrat men verkar ha glömt hur man rullar från mage till rygg och hon kan dessutom ligga på mage och greppa leksaker och leka med dem. helt fantastiskt! och allt detta bara under den senaste veckan... det orsakar dock lite svårigheter. så fort vi ska lägga henne för att sova så vill hon börja rulla runt, hon kämpar och kämpar och blir bara piggare och piggare trots att hon verkade trött innan vi la henne. och hon blir bara tröttare och tröttare och till slut jätteledsen. svårt att hantera! ammar jag så vaknar hon oftast till efter ett tag och börjar rulla.
hur mår ni andra? vad händer hos er?
kram
oj, vad ni skrev när jag var inne och ammade! kul att vi alla tänkte på varann samtidigt!
Hej!
Nu blir det jag som kör fullständigt ego-inlägg... Har haft yrsel och varit illamående typ en vecka och igår eskalerade det fullständigt så att jag låg och kräktes helt ohämmat. Vi fick åka in till akuten på Sahlgrenska och där lades jag in och är fortfarande kvar. Cs mamma var hos a igår och gav henne ersättning. Nu har à varit här hela dagen men precis åkt hem för natten. Inte kul att vara åtskilda men jag tror faktiskt att jag behöver återhämtningen när det funkar utan mig hemma... Har fått dropp och medicin mot illamående och mår mycket bättre nu men usch och fy vad dåligt jag mådde ett tag.
Återkommer när jag mår bättre!
Kram
Tack för era krya pås!! Hemma och mycket bättre men fortfarande yr och sjukt trött. De gissar på kristallsjuka. Sjukskriven i två veckor så nu är c hemma som föräldraledig. Återkommer så snart ork finns! Och vill gärna ses snart! Men inte just nu kanske . Kram!!
Det är så roligt att höra hur ni har det Juristen och Vitsippa!
Vet inte om jag orkar så snart men hoppas på en speedy recovery och återkommer Miss Star.