• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hörni! Den här veckan får ni väl ta och föda barn ändå . Fast igår hade jag en känsla av att Vitsippa var på fl. Det kanske stämmer...

Macpau: hur gick det med sömnen? Herregud vilken avancerad babywatcher! Hoppas den fungerade även i nattdimmorna och inte skrämdes med oombedda godmattvisor...

Kissie: är det inbjudningar till dop du fotar till?

Juristen: envis bebis! Mitt tips är att inte glömma att sova och äta. Blir det utdraget är det skönt med lite krafter kvar. Men fortsätt med promenaderna också såklart. Jag spelade ju volleyboll dagen det satte igång, kanske ett tips :-d

Ha en fin dag!

• Liffan

Attans! Jag hade liksom en sån där transcendental känsla av att du födde barn... Och vad gäller volleybollen så ska jag i ärlighetens namn säga att det var mest C som kastade snälla bollar till mig som jag slog på, inte så mycket hårt spel mao... Lät mysigt med en bänk i höstsolen. Vi har en lugn dag hemma. A sover och jag läser bok. Det känns lyxigt!

• Liffan

Hej på er!

Macpau: fl verkar inte riktigt stödja din kommunikation med Vitsippa...

Höggravida kvinnor: hoppas ni mår ok, vad ni än har för er.

Miss Star: familjen juicar imorgon istället .

Kram kram

• Liffan

Spännande juristen! Mina värkar kom igång två timmar efter slemmisen. Hoppas att det är på g på riktigt för dig nu! Lycka till isf!

• Liffan

Vitsippa: enormt spännande! Imorgon redan... Det är ju spännande på ett helt annat sätt med igångsättning men lika spännande. När ska du in? Måste ju veta när vi ska skicka alla tankar till dig. Hoppas att kroppen svarar bra och att den lilla tösen kommer i lagom takt!

Jag och A ska ut på äventyr imorgon. Vi ska åka tåg till Sthlm för första gången. Väldigt spännande ska det bli och mysigt att träffa familjen.

Juristen: se nu till att dra igång förlossningen så att ni får barn på samma dag

Kram kram

• Liffan
    Stella Kardunn skrev 2011-10-26 19:25:53 följande:
    Liffan hoppats ni nu är fulla med vitaminer så du orkar med tågresan i morgon Flört hoppas ni får en skön Sthlm's vistelse också!

indeed, vitaminer påfyllda! liksom hos carl och ett ungt par på gatan som såg så himla kära och gulliga ut... tack!

Tarda: jag köpte kulor på ett sånt där sexparty någon gång men de blev aldrig använda och strök med i någon rensning för inte alltför länge sedan. nu funderar jag på att köpa nya...

Knip på er!  
  • Liffan

Kissie: vilken fullspäckad dag! är dina grupper något att ha? vad väger och mäter M nu? lycka till med ögat! är det något ni kan se själva?

• Liffan

Tack för uppdatering Vitsippa! Stort lycka till nu! Tänk att du faktiskt är på fl nu och snart får hålla i din lilla tjej! Underbart!

Juristen: jag gissar att ni är inne, annars hade du väl inte låtit oss gå här ute och bita våra naglar .

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?