godkväll i tråden!
Vad skönt att flöde och moderkaka ser bra ut Vitsippa! jag började tro att jag hade prickat rätt datum där ett tag...
Juristen: vi fick besök av familj de två första veckorna men inga andra. farmor kom redan samma dag som vi kom hem från bb och det var kanske lite väl tidigt men hon hade med sig mat iaf. jag kände inte alls att jag ville ta emot besök från vänner förrän efter två veckor. men det beror så himla mycket på hur man mår. och sen märkte jag att jag gjorde skillnad från person till person. väldigt intressant vilka känslor som seglade upp när det handlade om att visa upp sitt lilla barn, vissa ville jag inte skulle komma nära henne...
Miss Star: tveeggat med adjö till mamma. det var ju på bakuppdrag jag var i din stad, det var ungefär så gott som det såg ut...
Kissie: livet låter bra !
Macpau: jobbigt med en sömnstrejkande liten dotter! hoppas hon hittar tillbaka till nattsömnen snart. vi mår bara bra! a är i en lite gnälligare period men det är nog ingenting om man jämför med många andra. hon måste brås på sin far, jag var ju en liten djävul som barn...
Tarda: kram på dig och stora S!
Här har ni återigen njutit av en dag med en ledig pappa. nu ligger a och pappa och myser på sängen och förhoppningsvis blir det nattsömn för oss alla snart.
kram på er!