• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

juristen: vi sa att vi inte ville veta och fick inte heller reda på det då. De kollar framförallt något i buken för att uppskatta vikten (och något annat också kanske) så han var inte i den regionen och eftersom som inte är några kullerbyttor så blir man inte överraskad så heller. Men det är klart, om man råkar hamna rätt så kan det säkert vara svårt att undvika.

Skönt att du fick tid så snart!

• Liffan

Vad skönt juristen! Och ni suger fortfarande på karamellen... Liksom vi andra!

Vitsippa: håller tummarna att det är goda besked även för dig!

Kram på er alla!

• Liffan

Juristen: vilket trist bemötande...

Vitsippa: vad skönt med aktivitet och att det såg bra ut ändå! Förstår att senaste dygnet måste varit jobbigt! Nu håller jag tummarna att den lilla stannar inne ett tag. Gärna så att hon gottar till sig till ungefär 3260 g

• Liffan

Godmorgon!

Kissie: hoppas gårdagskvällen blev trevlig och att allt gick bra för M och mormor! Nu vet du iaf att det var den mjölkfria kosten som hjälpte från början och inte bara slumpen...

Miss Star: tjoho för en frejkafri dotter! Vad skönt att ni fick grönt kort av ortopeden, stort grattis! ska faktiskt till dina trakter i veckan men har med en massa folk i bilen så det blir tyvärr ingen möjlighet att stanna till på en fika.

Vitsippa och juristen: hur mår ni? Några känningar? Vitsippa: håller de lite extra koll på dig nu?

Tarda och macpau: hur mår ni? In och gissa bebisar med er!

Här njuter vi av pappaledig helg och av mormor i stan. Hon är visserligen på tjejhelg så inte jättemycket häng men lite iaf.

• Liffan

Attans! Nu är mina datum passerade... Tänker så mycket på er vitsippa och juristen!

Tarda och macpau: kul att se er!

Återkommer senare men ville önska alla en fin dag!

• Liffan

godkväll i tråden!

Vad skönt att flöde och moderkaka ser bra ut Vitsippa! jag började tro att jag hade prickat rätt datum där ett tag...

Juristen: vi fick besök av familj de två första veckorna men inga andra. farmor kom redan samma dag som vi kom hem från bb och det var kanske lite väl tidigt men hon hade med sig mat iaf. jag kände inte alls att jag ville ta emot besök från vänner förrän efter två veckor. men det beror så himla mycket på hur man mår. och sen märkte jag att jag gjorde skillnad från person till person. väldigt intressant vilka känslor som seglade upp när det handlade om att visa upp sitt lilla barn, vissa ville jag inte skulle komma nära henne...

Miss Star: tveeggat med adjö till mamma. det var ju på bakuppdrag jag var i din stad, det var ungefär så gott som det såg ut...

Kissie: livet låter bra

Macpau: jobbigt med en sömnstrejkande liten dotter! hoppas hon hittar tillbaka till nattsömnen snart. vi mår bara bra! a är i en lite gnälligare period men det är nog ingenting om man jämför med många andra. hon måste brås på sin far, jag var ju en liten djävul som barn...

Tarda: kram på dig och stora S!   

Här har ni återigen njutit av en dag med en ledig pappa. nu ligger a och pappa och myser på sängen och förhoppningsvis blir det nattsömn för oss alla snart. 

kram på er!

• Liffan

Juristen: ja, visst kan de ta illa upp och framförallt kanske familjen. Jag satte ju inga gränser gentemot dem men hade framförallt en vän som tog lite illa upp att hon inte fick komma tidigare. Det var faktiskt inga problem att skita i hennes känslor överhuvudtaget . Men som sagt, med familjen kanske är lite svårare...

Vi håller tummarna för helgen!

• Liffan

Själv har jag en extremt lugn hemmadag efter en hektisk vecka, skönt! Aktiverar mig med lite tradera-shopping... Jag slappar och plånboken får jobba mao .

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?