Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Miss star: har ni berättat för någon nu då? Kram
Miss star: har ni berättat för någon nu då? Kram
Juristen: jag ringde på dag 16 som var en fredag eftersom jag hade TD på en söndag och jag KUNDE verkligen inte hålla mig! det var inga problem utan hon grattade mig och bokade snällt in mig på VUL (på en måndag för övrigt )
Miss Star: RUL alltså, det var ståndaktigt. men snällt att berätta för chefen iaf. hoppas mamma och resten av familjen blev överlyckliga!
Igår tycker jag att det hände något och nu har jag värsta magen. återstår att se om det håller i sig eller om det är något annat som orsakar spärrballongsmage.
Tarda: hoppas ni njuter!!
kram på er!
Åh, ännu mer skidåkning! härligt!! Hoppas ni får en fin vecka och att det blir lite skidåkning iaf. så dödar det ju lite tid till VUL också...
LVHM: det är definitivt ett steg längre! grattis och beklagar samtidigt. har ni några fler ägg i frysen nu eller blir det till att börja om? Kram
JaMA: grattis till sprutstart! äntligen!!
Miss Star: hej hej! jag kör också på den strategin - om någon frågor så förnekar jag inte. men jag har ju ifs berättat för alla vänner så det är mest tillämpningsbart på jobbet..
Macpau: vad skönt att ni snart är färdiga och att du kanske kan få några lediga lathelger framöver! eller iaf helger som kan ägnas åt lite andra aktiviteter än husrenoverande. vertikalstående snigel ...
ha en superhelg allihop!! själv ser jag fram emot pyssel i form av virkning (ska virka små djur till en mobil tänkte jag) och ev lapptäckessömnad. det är helt sjukt vad jag har blivit insnöad på handarbete. jag skyller på grav!
kram på er!
Sitter i min pysselfåtölj och är ganska övertygad om att bebisen ger sig tillkänna. Det är liksom små hopp i magen... Härligt! Om det nu är det...
Hoppas alla haft en bra helg!
Hej hej,
Hoppas alla mår bra!
Härligt med VUL, Juristen!
Miss Star: det var säkert livmodern! kände lite igår också så jag känner mig rätt säker att det är bebben. men va snopen jag kommer att vara då på RULet om det inte finns en bebis där... känner mig inte övertygad om det än.
kram till er!
Miss Star: då kanske vi ska boka in en date när du ändå är i stan
Vi har haft en väldigt absurd diskussion vid middagen. Nästa vecka ska jag ha möte med min chef om föräldraledighet så nu var vi tvungna att prata om hur vi vill ha det. Det kändes lite absurt att diskutera inskolning på dagis augusti 2013... Men det känns som om vi kom fram till en bra lösning där jag är hemma ett år, vi båda jobbar 60% och c tar ut några strödagar i ett halvår och att c är hemma själv i ett halvår-åtta mån. Då kommer vi, enligt mina beräkningar, få ut en jämn nivå med pengar och fortfarande ha alla låga dagar och 40 dagar av de höga kvar. Perfekt! Om jag nu gjort rätt...
Miss star: det är ju klart att du får gå hemma! Tänkte visst inte riktigt där... Ja ja, då får vi hitta ett datum ändå. Kanske när lilla S känner sig redo.
Hoppas allt är bra med er andra!
Godmorgon!
LVHM: vad segt att det drar ut så tiden!! Hoppas ni hittar en bra lösning!!
Vitsippa: Hoppas du är säkert hemkommen och att du haft det riktigt bra på semestern!
Miss Star: ja, något lite känner jag varje dag. sambon försökte känna igår men det var ju helt omöjligt, jag kände att det sparkade precis där han höll handen men han märkte inget alls. Får väl ge det några veckor eller kanske månader till om med.... Hoppas allt är bra med dig och att andra inskrivningstillfället gick bra!!
Macpau: Härligt med barnvagnsbeställning och snar inflytt! ser fram emot att ses där!!
Miss Drutten: skönt att det går bra för er och att lilla Iris växer som hon ska!
Tarda: hoppas att ni mår bra och att de som ska växa hos er gör det!
Helgen har tillbringats med familjen. mys!!
ha en fin start på veckan!!
Och hej hej Juristen!!! den eviga väntan känner man ju igen... Kram