• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Godmorgon!

Yes, visst var det mamma som undersökte, väldigt smidigt! Igår tog vi blodtrycket också och det såg jättefint ut så jag tror att jag fick högt eftersom jag skulle ta blodprov när de tog trycket vilket jag tycker är SÅ obehagligt. Skönt att det såg bra ut iaf och hoppas att det gör det hos bm på måndag också.

Grattis till ruvning, LVHM!

Kissie: vad jobbigt att du fortfarande mår dåligt. Hoppas det ger sig snart!

Tarda: håll ut lite till så att du kan komma på torsdag bara .

Kram

• Liffan

Godmorgon!

Tarda: Tjohoo för slempropp! och var det något annat så vår vi hoppas att det ger önskad utdelning också snart. härligt att höra att er boot camp redan dragit igång . har tyvärr inget att komma med vad gäller försäkring men tar också gärna emot tips om någon annan har bättre koll.

Miss Star: kul med inskrivning men svårt med KUB-test. också nyfiken hur ni tänker? hoppas iaf ni kommer fram till ett beslut som känns bra!

Vitsippa: åh vad härligt med fjällen!! ser fram emot att höra mer på torsdag!

idag ska vi till BM igen. hoppas få ett datum för RUL idag, behöver lite hållpunkter och milstolpar att se fram emot så att tiden går lite fortare...

Härligt att vi blir ett gäng på torsdag!

kram på er i snörusket!

• Liffan

miss star: hur gick inskrivningen? Fick ni en trevlig bm?

Vi var också hos bm idag och trycket var lite högt där så jag ska göra en extrakoll i mitten av mars. De kan inte varit jätteoroliga...mina järndepoer låg för högt så jag fick inte äta något tillskott. Fick ingen tid för RUL utan hon fick skicka en remiss för det var redan rätt fullt. För övrigt funderar jag typ på att bli ensamstående, ibland förstår jag inte hur min sambo är funtad... Sjukt arg är jag iaf men det får bli mer om det på torsdag kanske.

• Liffan

Miss Star: det låter som ni har haft jobbiga ställningstaganden. nu håller vi tummarna att allt ser bra ut så att ni slipper fler jobbiga överväganden. men det gör det!! och att ni inte berättat för någon! ha ha, vad man fungerar olika (med tanke på att min familj och många vänner visste inom eh vecka...).

Blä för vädret idag!

kram

• Liffan

Hörrni tjejor! Är det någon som har bokat terapistolar på torsdag? jag kan ta på mig det annars men det är ju onödigt om vi alla bokar... vi sa kliniken på södra vägen om jag inte minns fel.

• Liffan

OK, jag pratade med dem och har bokat bord till 17.30. det var tydligen hockey i stan så ev har vi bara bord till 20.30 men hon skulle försöka flytta runt lite så att vi kunde sitta längre. om ni inte vill ta risken att bli bortkörda 20.30 så kan vi ju kolla med Linnégatan också. hojta till i så fall så kollar jag med dem. sen har vi ju Fru Tarda så jag gissar att det löser sig .

• Liffan

Godmorgon!

Miss star: jag fick en så härlig bild av dig som åsna mellan två höbalar, väldigt roligt! men jag lider verkligen med dig i din oro. jag kände ju lite så också när jag funderade på att försöka få till ett VUL på MVC, jag kände att jag skulle blir mer nervös av väntan inför det istället för att det skulle lugna. sen när det väl är gjort får man väl hoppas att lugnet är desto större. men du, jag tror verkligen att det kommer att gå jättebra och att ni får se en frisk liten levande krabat!

Juristen: glömde svara på din fråga: vi testade på dag 14 då jag skulle åka bort i en vecka efter det och vi ville göra det tillsammans. det kändes rätt safe (och det var det ju också)...

ska bli så trevligt att ses ikväll!

• Liffan

OJOJ!! En massa GRATTIS MissDrutten!! Fantastiskt! det känns enormt stort att vi har fått trådens första bebis! Lilla Iris...

en massa kramar!

• Liffan

Hej tjejer,

tackar också för en mycket trevlig kväll och finfin present och tårdrypande tal från Miss star. även om jag inte var den som grät mest... .

Tarda: var är du?!?!? man blir ju oerhört nyfiken...

fredag och förkyld och dags för snack med mannen ikväll om förväntningar och inställning och känslor. får kanske ta mig en liten lur på jobbet för att orka med kvällen...

kram på er!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?