• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Vitsippa: trägen vinner! Stort lycka till på måndag. Vill så gärna att det ska gå vägen för er! Du kanske känner detsamma .

Juristen: vilket bra resultat! Massa lycka till till dig också! Nu ska det banne mig gå hela vägen!

Miss drutten: skönt att det inte var värre. Några veckor kvar nu då. Spännande!

Macpau: hoppas du fick en skön kväll igår!

Tillbaka till grytorna! Väntar gäster ikväll och jag tror jag har kommit över det värsta i min matvägran. Det känns underbart! Ni vet ju hur matglad jag är...

Ha en jättebra kväll!

• Liffan

Hoppas allt gått bra idag Vitsippa!

Tarda: det är så spännande att det snart är dax! Vår första lilla trådbebis...

Juristen: en massa lycka till imorgon!

Macpau: måste säga att ni får det väldigt fint i huset! Ser fram emot grillkväll där i maj! För föda skulle du ju ändå göra i april .

Nu har jag virkat klart min bebisfilt. Det var tänkt som ett projekt som skulle räcka lite längre än till v 13. Nu känns det ju mer som att jag har jinxat det liksom... Men jag hade inte tålamod att virka i lugn och ro. Det syns tyvärr på resultatet också. Men ganska fin blev den ändå!

• Liffan

Härligt att höra Vitsippa!! Håller med Miss Star: verkar vara bra kvalitet på dina frysisar. nu ska det banne mig gå hela vägen!

Juristen: hoppas det har gått super! inte för ont, inga biverkningar av morfin, ingen störtflod av blod som för Miss Star och ett lagom antal finfina ägg. Uppdatera NU!!!

kram

• Liffan

Nej men AJ AJ AJ!! Usch och fy, det låter inte alls roligt! men vilket fint resulat om man ska se det positiva (och det ska man ju, framförallt såhär efteråt).

mys med vetekudden ordentligt nu så håller vi allt som kan hållas åt dig!

• Liffan

Juristen: hoppas det känns lite bättre idag! kan du iaf vara hemma från jobbet och återhämta dig lite?

Ska vi sätta ihop en lite datelista så att vi vet hur många som kommer den 3 feb för bordsbokning? Sagt och gjort!

Date den 3 feb. förslagsvis middag på Texas Longhorn

Liffan

• Liffan

Ok, nu jävlar hålls tummarna! Inga telefonsamtal och finfina embryon! Juristen, jag håller inte bara tummarna åt dig, jag är nervös åt dig också så du kan skippa den känslan . Massa kramar

• Liffan

Ikväll har min livmoder undersökts. Aj vad ont det gjorde när det klämdes och trycktes. Men den verkade iaf finnas där. Jag fick beröm för mina starka magmuskler också men det kan berott på att jag låg och asgarvade under tiden. Men jag tar åt mig!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?