• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Godmorgon!!

Miss Star: det låter väl bra! de kommer växa till sig och bli helt perfekta till onsdag, det är jag helt övertygad om! bra antal också!

Vill också önska Vitsippa stort lycka till idag!

Macpau: inget mer testande men det har ju hänt att jag tittar på korten på testen någon gång ibland. tänkte testa på söndag som är TD för att kolla att det verkar gå åt rätt håll och sen ringa på måndag. jag herregud vad mycket drömmar som fanns undertryckta .

Trevlig fredag!!

• Liffan

Åh Vitsippa, jag är så ledsen för er skull! Tänker på dig! Kram

• Liffan

Miss star: hoppas blandandet gick bra igår! *minns min egen pregnyl med ångest*. Kram

• Liffan

Tack tarda! Jag lägger till mig så fort jag kommer till en dator, på telefonen kan jag inte göra retur... Hoppas allt är bra med dig!

• Liffan

Godmorgon,

Vitsippa: vad tråkigt att det inte kunde hända ett mirakel men förstår att det var väntat. skönt att kroppen verkar ta hand om det själv och att du kan se framåt. jag är verkligen jätteglad att det verkar ha fungerat men jag vågar inte riktigt tro på det än. känner mig lite reserverad i min glädje även om det kommer till mig ibland.

Miss Star: Massa lycka till idag!! meddela oss så snart du kan!!!

Jag mår så himla bra - inga känningar what so ever. känns skönt!

Söndag 5 dec (ange tid)

Tarda (kan hela em)
    Macpau (kan med säkerhet komma förbi ett tag, ej hela em tror jag)
    Miss Star (hela em)
    Liffan (hela em)

Söndag 12 dec (tid)

Tarda (hela em)
    Macpau (hela em)
    Vitsippa (hela em)
    Liffan (hela em)

ha en fin dag!!

• Liffan

Hello!

Miss Star: grattis till fin skörd men det låter läskigt med stickblödning! nu hoppas vi att de gror som bara den!! när ska du dit imorgon?

Vitsippa: hoppas vetekudden och mannen tog hand om dig igår! kram

Macpau: tack, det är bara bra i detta välsignade tillstånd . än så länge lugnt och de bruna flytningar verkar ha tagit en paus. däremot känns det ju som att jag ska få mens närsomhelst och vagitoriernas rinnande hjälper ju inte att få bort den känslan... snart är det slut med dem vilket ska bli skönt, även om jag hade trott att de skulle vara ännu värre. hur är det själv? hur är det med illamåendet? börjar det synas lite mer nu? när är det RUL?

LVHM: lycka till imorgon! jag kände inte heller något så jag håller tummarna att det är bra för dig också!

kram på er i kylan!

• Liffan

Oj, oj, jag loggade in med datorn i knät för typ en timma sen men somnade visst med datorn i knät innan jag hann börja skriva något. lite trött...

Vitsippa: det lät inte skönt det där! du verkar ta det fint och jag tycker du verkar vara så stark i det här trots allt. förstår att det kanske inte känns så själv...

Macpau: halva tiden!! Förvånad skönt att slippa att kräkas - hoppas att det inte kommer tillbaka!

Kissie: kul att du hänger på!

Miss star: jag har inte tagit ledigt imorgon (men gud vad skönt det hade varit) men jag kommer hålla tummarna till tusen ändå!!

Jag tycker också att vi kör på fika på söndag som planerat så att Miss Star inte missar AT ( )men jag tycker att vi planerar in en fika snart som Vitsippa kan vara med på (och andra också såklart)!

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova vidare. godnatt!!

• Liffan

Grattis Kissie!

LVHM: Åh vad tråkigt att det inte fungerade! gråt och var ledsen och försök att hitta tillbaka! Kram

Nu håller vi tummarna att det ser bra ut för Miss Star!!

ses på söndag! tills dess får ni ha en finfin helg!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?