• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

MissDrutten: Åh vad härligt att se en liten bebis!!

Jursiten: lycka till spruta och ÄP och allt!!

Trevligaste helgen till er alla!!

• Liffan

Hej tjejer!!

Hoppas att helgen varit bra! jag har ätit gott med fina vänner - som vanligt alltså ...

Macpau: de kan gått få vänta lite - du har ju gått igenom din beskärda del av väntan... spännande med VUL snart igen, håller verkligen mina tummat supersuperhårt att allt ska se bra ut. men jag är helt säker på att det kommer göra det!! yes, bara en vecka kvar innan sprayandet drar igång - ska bli SÅ spännande! känner mig precis så förväntansfull som man säkert bara gör inför sin första IVF.

hur har era helger varit??

hoppas ni alla får en bra start på veckan!

kram

• Liffan

Godmorgon!

Har ni hört rykterna om att IVFs fader, Robert Edwars, kommer att få årets nobelpris? det hade varit trevligt tycker jag!

ha det!

• Liffan

LVHM: hoppas verkligen att du missade men läkaren måste väl ha baserat sitt uttalande på något så det tror jag! då borde mens snart. det håller vi tummarna på!

rykterna stämde ang nobelpriset. jätteroligt tycker jag!!

hoppas ni har haft en bra inledning på veckan!

• Liffan

Godmorgon!

Vitsippa: RD 10 som sagt - tycker det går jättefort men du kanske känner annorlunda . jag tycker att symptomen verkar lovande... när tänkte du testa? RD 18 ? för de säger väl det när det är ostimulerat FET också va? jävla påve!

Juristen: Grattis till lyckat ÄP! du verkar ju superlugn trots att det verkar varit lite prövningar på vägen. stort lycka till idag!!

Frikadellen: välkommen tillbaka! vill minnas att du skrev ett av trådens första inlägg. jag vill inte vara pessimistisk men tror liksom Macpau att det är lugnt att åka bort en sväng då såvida det inte är något jättelångt.

Miss star: har saknat dig! hoppas mensen kommer NU!

Macpau: lycka till idag!! (för det är väl idag och inte nästa vecka?).

Tarda: hur är det med dig?

Vink vink till er andra och kram till er alla!

• Liffan

Frikadellen: såg att du hade fyllt i medlemstråden också och slogs av känslan att jag vill hälsa dig lite extra välkommen hit! jag är så nöjd med att jag inte längre är sist ut . gud vad mycket jobbigheter ni har varit igenom! jag hoppas verkligen att det går vägen för er nu! (och hoppas att du inte tar illa upp av att jag är glad över att inte vara sist . det är med största välmening). vi är ett gäng på typ fem som brukar träffas och snacka av oss lite. brukar var mycket trevligt!!

• Liffan

Jihu! Grattis Maccan!! Gud vad skönt för dig! sa det något om illamående? du är inte den enda som tycker att vi ska bli gravida snabbt - I'm with you on that! Träffade du Juristen?

• Liffan

Juristen: jag var visst lite snabb där - det är ju imorgon det gäller... Lycka till då! Vitsippa: härligt att vi kan lighten up din dag lite! Spanien var det ja. Underbart med tanke på hur vädret är här hemma... Nu har jag monterat min spray, det var inte helt lätt men sambon hjälpte till och fick känna sig lite delaktig. Godnatt på er!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?