Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Godmorgon!
macpau (och alla andra som kommer imorgon): bord är bokat på Hello Monkey kl 17. Ligger på magasinsgatan 26. http://www.hellomonkey.net/1.html
ska bli så trevligt!!
Godmorgon!
macpau (och alla andra som kommer imorgon): bord är bokat på Hello Monkey kl 17. Ligger på magasinsgatan 26. http://www.hellomonkey.net/1.html
ska bli så trevligt!!
Miss Star: det finns en parkering vid pedagogen också som nog är närmare. kolla denna länk och om det inte kommer upp direkt så välj pedagogen. STORT LYCKA TILL IDAG!!
Juristen: har du Macpaus nummer? hojta annars så skickar jag mitt!
ses sen!!
Här kommer länken också http://www.higabgruppen.se/karta/parkering.asp?re_nkl=
du skulle kunna kolla på grönsakstorget också. först dyrt men från kl 18 2 kr/tim.
Hej tjejer,
tack för en jättetrevlig kväll! och gott var det! men jag prövar gärna något annat (eftersom jag ändå är där relativt ofta) så Texas Longhorn funkar för mig! och tar vi den på södra vägen så är det ju nära till hedens parkering .
nu har jag varit på inskrivning. det gick rätt bra förutom att jag hade lite högt blodtryck vilket förvånade mig, har alltid legat i nedre spannet... så det skulle vi hålla lite koll på. men barnmorskan var helt ok, inget riktigt go kanske men hon verkade snäll.
Kul att se dig LVHM! hoppas att det går vägen nu!!
Juristen: det var många blodprov! Ska du inte göra några VUL?
Kissie: låter inte roligt! Hoppas det ger sig snart.
Miss star: jag mår också konstigt. Hela dagen igår kände jag mig mätt och sen var vi bortbjudna på middag och när vi kom hem var jag tvungen att kräkas, mådde inte alls bra. Idag känner jag mig lite kymig, vet inte om det är grav eller sjukdom...
Vitsippa: hur går det? Något utslag?
Kram
Finiz: säger som de andra - kan vara normalt eller något som inte är rätt men lika bra att kolla upp. Håller mina tummar att det ser bra ut! Massa kramar!
Vitsippa: sablans äl!
Juristen: du kanske helt enkelt ska flytta in på SU med tanke på hur du ränner där... Men bra att de håller koll på dig.
Nu blir det handboll och virkning - fantastisk kombo!
Finiz: trist att du inte kunde få goda nyheter men jag hoppas verkligen på de där 33 procenten! det är så jobbigt ed ovisshet!
Firkadellen: vad härligt att ni har lyckats! stort grattis!
Juristen: knarkare på vår fina avdelning . kanske kände de att det brukade hänga människor där som är vana vid sprutor ...
här lunkar det på. gick in i v 13 igår men kan inte riktigt slappna av. tycker att jag har en annan typ av molvärk och jag har fått lite mer flytningar (ursökta detaljer) så jag tror hela tiden att jag har börjat blöda. i övrigt går maten fortsatt sådär men min kära sambo steker pannkakor åt mig varje dag så jag får iaf i mig något.
hur mår ni andra?
Miss star: jag hade lagt upp värsta strategin för att få VUL/UL (vad man nu får); jag tänkte köra på att det kändes så overkligt. så jag började prata lite om det, hade med mig bilden från SUs VUL så att hon skulle tro på oss att vi var gravida och så att jag skulle verka lite galen (manipulativ, javisst!). jag arbetade verkligen upp det. och jag fick nog med henne. hon sa att om jag var orolig så kunde hon prata med en av de BM eller läkare som hör UL och kolla om det fanns någon tid. men hon höll hela tiden på att trycka på det där 'om jag kände mig orolig' och det gör jag inte riktigt. så jag kunde inte med och, trots att jag hade arbetat upp det, la jag mig platt och sa att det inte behövdes. jag är så svag!
Hej tjejer!
Äntligen fredag! Hoppas allt är bra med er och att ni får en härlig helg!
Kram