Hello!
Åh vad härligt det är att jobbet är igång igen! love it! NOT!! men i morse var jag duktig och gick och simmade. det var min första träning sedan jag började IVF-behandlingen och oj vad mycket jobbigare det var. annars hade jag kunnat tänka mig att vara hemmafru (ett tag) och träna varje morgon, äta lite frukost, läsa bildande böcker och tidningar, laga god mat och allmänt njuta av livet... men nu är det som sagt tillbaka till verkligheten.
Miss Star: inskrivning är nästa vecka, den 13, så morgonen efter vår date. ska bli kul och jag har snokat runt lite och det verkar inte omöjligt att få UL så jag funderar på att pröva mina chanser... idag har jag riktigt mycket molvärk vilket oroar lite. men det kan vara från simningen också. eller kanske från det faktum att jag inte sover något. jag vaknar för att jag är kissnödig och sen kan jag inte somna om. igår vaknade jag 00.15 efter ca 1,5 timmas sömn och kunde omöjligt somna om sen. idag var det lite bättre, vaknade vid 02.00 efter tre timmars sömn och har inte sovit sen dess. GAHHH!
Macpau: nu är det min mage som krånglar... jag är en s.k. biweekly just nu. inte alls roligt men ska pröva tipsen du fick tidigare.
alla har visserligen inte svarat på förslaget om Hello Monkey men eftersom ingen har gjort några större protester bokar jag helt enkelt bord. jag bokar till 17 och är det några som inte hinner tills dess så väntar vi andra med en drick i baren så länge.
nu blir det lunch!
kram på er!!