Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Jag sms:ar Macpau att det blir på söndag och kollar vilka tider hon kunde.
Jag sms:ar Macpau att det blir på söndag och kollar vilka tider hon kunde.
Miss Star: vilken utdelning!! stort grattis till en till dig och så många till frysen!
kan säga att jag var bra sugen på att be dig plocka upp mig för att hänga med på fika...
trevlig kväll
Oj, oj vad mätt jag är! Miss star: hittade dig också och risken för att ha addat fel ser jag som minimal...
Miss star: jag vet vad svaret blir... Hon tyckte inte att jag skulle dricka vin på någon fest mellan äl och mens när vi försökt i över ett år. Men gör det som känns ok för dig - tror som sagt inte för att det finns några belägg för det utan det var hennes uppfattning. Jag som dotter har ju svårt att gå emot min mammas råd men jag tror inte det är någon större fara. Det finns ju också giftfria hårfärger, det kan ju vara ett alternativ. Kram
Hej,
här verkar illamående vara kvar sen gårdagen så det kanske är graviditetsrelaterat och inte något annat som jag funderade på igår... inte jättefarligt men så att jag behöver kasta upp men inte heller särskilt angenämnt. får väl pröva mig fram med lite olika huskurer....
macpau: vi saknade dig igår!! vi tänkte att vi skulle fira att tråden fyller ett år i januari. vad tror du om det mrs TS? . jo, det börjar sjunka in lite men kommer såklart inte tillåta mig att glädjas alltför mycket förrän vi har sett hur det ser ut på måndag. man har väl alla försvarstaggar utåt
miss star: håller med tarda, ta det inte för hårt!
ha en fin dag!!
Hej,
Miss Star: inget illamående idag så det kanske var något jag ätit ändå...
De rinner onekligen men jag trodde faktiskt att de skulle vara värre. i början och i slutet fuktade jag dem inte alls, fick för mig att de rann mindre då men de verkade ändå lösas upp så jag körde på det. sen hade jag binda ganska ofta för att inte förstöra mina underkläder - tyckte att det ibland var otillräckligt med trosskydd. själv tog jag min sista i söndags *mycket nöjd*
Miss Star: ett annat tips ang vaggisarna tycker jag var att köra upp dem så långt det bara var möjligt. vilket inte underlättade situationen i lördags kan jag säga . för er som inte hörde min lilla berättelse (vilket bara Miss Star gjorde) kan jag ta den IRL någon gång - den passar sig inte riktigt här...
Macpau: jag vet! redan ett år snart! galet. jag tror att det kommer att gå toppen på RUL imorgon!! för oss blir det VUL på måndag. känner mig inte så tuff....
Vitsippa: hoppas du är ok!!
Vitsippa: vad trist att det inte bara går så smidigt som möjligt! förstår att det tär... lycka till idag och som Miss star sa, jobbet klarar sig ett tag till. och tack för tipset om riskakor. kan komma att behövas ändå känns det som...
Juristen: men vad segt med mensen! hoppas att lite julledighet kan locka fram den.
Miss Star: sambon fick inga idéer ?
Macpau: stort lycka till idag!!
kramar till er alla!!
undrar hur det har gått för våra fina tjejer idag?