Liffan skrev 2011-01-13 11:00:38 följande:
Hej tjejer,
tack för en jättetrevlig kväll! och gott var det! men jag prövar gärna något annat (eftersom jag ändå är där relativt ofta) så Texas Longhorn funkar för mig! och tar vi den på södra vägen så är det ju nära till hedens parkering
![](https://www.familjeliv.se/Chatt/ikoner/smile1.gif)
.
nu har jag varit på inskrivning. det gick rätt bra förutom att jag hade lite högt blodtryck vilket förvånade mig, har alltid legat i nedre spannet... så det skulle vi hålla lite koll på. men barnmorskan var helt ok, inget riktigt go kanske men hon verkade snäll.
Kul att se dig LVHM! hoppas att det går vägen nu!!
Preeecis, det finns en på Linnégatan också (kanske fler ändå), men jag hade som sagt siktat in mig på den vid Heden om vi skulle gå dit
Spännande med inskrivning, jag hoppas det där höga blodtrycket bara är något tillfälligt. Hoppas att du får lite bättre kontakt med BM sen också, hon kanske är lite svårflirtad bara
Jag tog tjuren vid hornen och ringde och bokade tid med idag, de hade rätt fullt tydligen och första lediga tid var 31/1 så hon rekommenderade mig att ta den tiden och istället försöka anpassa framtida tider så att sambon kan följa med om han vill. Då ska vi även ha bestämt oss huruvida vi vill göra Kub test eller inte...