Finiz skrev 2010-11-02 07:29:21 följande:
Morrn morrn!!
Liffan: Kram till dig med!! Vad spännande, nu är det snart dags, hoppas det är många fina mogna ägg på VUL
Macpau: Välkommen hem!! Vad härligt det låter, v14!!! Tänk vad tiden går fort. Kram
Miss star: Skönt att du är igång igen, hoppas på bra resultat denna gång!! Kram
Kissie: Åh nej vad tråkigt, hoppas gubben tillfrisknar snart, kramar om
LVHM: Håller tummarna för att FET ska gå bra, och att det går bra med akupunkturen. Jag fick också akupunktur vid mitt förra FET, men eftersom det inte hjälpte la jag ner det, kanske borde gett det en chans till, men blev så jäkla dyrt, fick göra den långa behandlingen för tydligen var min kropp helt ur balans..
Här är det ruvning för fulla muggar, hur gör ni med träning tjejer när ni ruvar? Kör ni som vanligt? Var på ett ganska hårt pass i går och oroar mig för att det kan ställa till med nåt.
Kram till allihop
Jag har vid mina tidigare två insättningar varit ganska stillsam, denna gången tänker jag försöka leva som vanligt för ruvartiden blir så ruskigt långsam annars. De säger ju att man ska vara som vanligt och då blir det nog bättre blodcirkulation än att man bara är hemma och vilar. Ett hårt pass kanske var precis vad som behövdes