EPT (Extremely Pre Term/Extremt mycket för tidigt född) Tråd 17
vincent fyller två idag och jag kunde inte sova inatt. Känner mig hemsk då jag varken städat, fixat paket eller bjudit in till kalas. Vincent fick en gosedjurskatt som han drar omkring här nu medan jag skrev ett blogginlägg och tjöt.
Lovat släkten kalas imorgon, ska bara försöka hitta energi tills dess. På något sätt så verkar jag må så otroligt mycket sämre detta året än förra.
Prematurföreningen hade årsmöte igår och jag fick träffa mamma M och hennes son som är född samma dygn som Vincent och även han fick åka till Lund så vi följdes åt en bit, Hon är nu gravid i vecka 23 och det är så häftigt! Blir så glad av alla magar just nu, nästan lite rubbat glad :)
Hur har ni det annars? Hur har året börjar för er?
Kram till dig WF...
Jag sitter hemma från jobbet pga av att jag hade magsjuka i helgen och bara bölar (diabetessköterskan ringde och skulle få reda på senaste tidens blodsockervärden och jag brast ut i gråt efter två ord). Jag saknar Eira så grymt mycket och så är jul, nyår och även januari så förknippat med oro och sorg, både för Edvins och Eiras del.
Skit i att ordna kalas för släkten om du inte orkar. Ring någon av dem som du litar på och berätta hur det är och be om hjälp med städning, fika eller vad du vill. Kram igen!