Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

För oss med ma/mf i bagaget - BF vår/sommar 2010. Tråd nr 2

The Kittycats skrev 2010-08-24 21:03:17 följande:
    Var på BVC i tisdags och våran stora skrutt fortsätter att växa till sig Hon vägde 5628 g och var 58,5 cm lång. Imorgon blir hon 6 veckor, och nu har hon börjat le en del vilket är väldigt roligt och jag blir tårögd av glädje nästan varje gång.
    ja det är så mysigt när dom ler
    Mila har lett länge nu och har lyckats fånga det på kort
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Mila ♥100724♥
  • bumbi 84

Var tvungen att kika in och kolla vad man skrivit dagarna innan det var dax! sitter på bf-11 idag och bara letar efter tecken

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10♥ Bf 120112
  • bumbi 84
    Sussna skrev 2012-01-01 16:19:04 följande:
    Bumbi: Grattis till barn nr....2? Själv är jag gravid igen i vecka 9!
    Blir 4:e för våran del

Grattis till dig med! 
  • bumbi 84
    The Kittycats skrev 2012-01-01 16:30:33 följande:
    Oj då bumbi, grattis till er 4.e Har du mått lika dåligt den här gången?

Sussna: grattis till graviditeten, spännande.

Ja tyvärr har jag det. inte spytt riktigt så illa men foglossningen är hemsk! Hur går det med allt?
  • bumbi 84
    Sussna skrev 2012-01-01 17:32:27 följande:
    Tack! Ja det var ju så det var...4:de barnet va roligt!

kittycat: Tackar!

Jag har mått bra mycket sämre denna gång...jag som inte hade en enda krämpa med Gabriel blev lite förvånad över illamående och tröttheten. Men man är ju inte skonad alla gånger bara för att man var det första gången.....

Nej tyvärr brukar det ju bli värre ju fler man får.
  • bumbi 84
    The Kittycats skrev 2012-01-01 19:01:58 följande:
    Ja usch för foglossning! Men skönt att du har fått behålla lite mer mat den här gången iaf. Funderar ni på fler? Förresten, vet ni könet? Nyfiken

Jo livet rullar på. Vilhelmina går på dagis och stormtrivs tack och lov Vi har köpt radhus som vi flyttade till i somras. det händer mycket hela tiden i Vilhelminas utveckling, och det är jättekul att följa varje steg.

Hur går det för era fina barn?

nej sambon tycker att det räcker efter denna annars kunde jag nog tänkt mig nån mer nej det blir en liten överaskning när den kommer ut så vi får se om det blir en 4:e tös eller inte

Å  vad skönt att det går bra på dagis. Mila är fortfarande hemma hos mig.
    Det går jätte bra och det är så kul nu när mila verkligen kan hänga med dom stora lite mer i lekarna.   
  • bumbi 84
    Sussna skrev 2012-01-01 19:51:55 följande:
    Jag är fortfarande hemma med Gabriel, han är en väldigt glad och busig liten killeGlad Dagarna går så snabbt och det är så härligt att få följa hans utveckling! Just nu är han i ett stadie där han härmar och tar efter allt vi gör...så det gäller att man gör dom rätta sakernaGlad
    Ja man får verkligen tänka sig för
  • bumbi 84
    Anelan skrev 2012-01-03 09:34:39 följande:
    Vad roligt att läsa om hur några av er har det, grattis till radhus och grattis till småsyskonen i magarna! Tänk vad tiden går fort. Matheo börjar förskolan om en vecka och det känns stort och lite läskigt tycker jag men när vi pratar om förskolan springer Matheo till grinden och säger  "gå kola" så även om jag inte riktigt är det så tror jag Matheo är redo :) Om Matheo har riktigt riktigt tur får han världens bästa födelsedagspresent i mitten av juni i år! Än så länge är det inte så många som vet om småsyskonen i min sambos mage men snart börjar det bli svårt att dölja den fina magen. Det känns pirrigt och spännande, och även om jag är väldigt avundsjuk :) så känns det fantastiskt att få uppleva att vara den som inte bär barnet.

Grattis till det lilla syskonet:.-)
  • bumbi 84

Ja här är det en väldigt bestämd dam som vet vad hon vill. och lite beroende på vad det är hon vill göra eller att vi ska göra så får hon det. tycker det är ba att dom lär sig att ta för sig till en viss del. dom blir så lätt överkörda på dagis av dom andra annars.

• bumbi 84

Hej och hå vad ni skriver! Kul!
    Liten är kvar i magen än det dröjer nog ett tag till. dom andra kom bf+4, bf+4  & bf+8.

Men denna får gärna komma innan

Namn är inte klart än så det blir nog att se vem som kommer ut först    

Svar på tråden För oss med ma/mf i bagaget - BF vår/sommar 2010. Tråd nr 2