Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

För oss med ma/mf i bagaget - BF vår/sommar 2010. Tråd nr 2

Sokkerkakan skrev 2010-03-15 18:03:31 följande:
    Okej tack för råden.. hmm RLS, vad är det? Tack Okey! Jag äter redan typ tre bananer om dagen Plus apelsiner eller kiwis och multivitamintabletter så jag borde inte ha vitaminbrist...
    ja då har du nog fyllt behovet
    Nova ♥070227♥ Luna ♥090107♥ Bf ♥100716♥
  • bumbi 84
    Dakine skrev 2010-03-16 21:42:29 följande:
    Håll tummarna för mig imorgon! Ska på UL. Är hur nervös som helst ..
    hoppas det går bra idag
    Scapula skrev 2010-03-17 07:07:00 följande:
    Hej alla!Jag är tillbaka =) magjsukan tog om för mig i måndags morgon ovh herregud vad dålig jag var.... fick ej tag på gubben först och sen kunde han inte avbryta jobbet mitt i turen (han jobbar som brevbärare) och ingen annan ville ställa upp och avlasta eftersom det var magsjuka?! så jag tog alltså hand om sonen och hunden mellan kräkningarna och diarrén, låg på soffan hela dagen och stackars sonen fick strö sig själv med frukt och kakor och lekar, jag pallade mig upp för att byta blöja och ge han välling mitt på dan... på kvällen mådde jag riktigt kasst, feber och låg och skakade, kände en sån enorm törst  (ni vet som när man är bakis och kan dricka en hel hink =) och ringde faktiskt till förlossningen, de ville ha in mig men jag orkade inte, provade natten hemma och på tisdag morgon var det bättre, hade diarré hela dagen men inga kräkningar. Jag mår fortfarande kasst men det beror nog mkt på att jag ej ätit en måltid sen i lördags eftersom första omgången magsjuka var natten mot söndag) det enda jag fått i mig är nåt enstaka äpple, proviva och piggelin.Ska lämna sonen på dagis kl 9, då har han varit frisk i 72 timmar. Då blir det sova tills han ska hämtas kl 14. Jag hoppas att jag inte får hem gubben som nyss åkte till jobbet med ont i magen och illamående, hoppas verkligen han slipper...