MrsCharlotte skrev 2010-01-25 21:46:53 följande:
Hej alla! Har en fråga till er (skrev samma sak i en annan tråd men behöver fler svar för en diagnos )... nu när jag kom hem och steg ur bilen så kände jag att jag har jätteont på de "övre rumpbenen", vet inte hur jag annars ska beskriva det, men högst upp på båda sidor om skinkorna i själva skelettet där gör det jätteont när jag går. Vad kan detta vara??? Jag har varit mycket stillasittande idag, först på jobbet och sen var vi på valpkurs för första gången idag och då satt vi i en ring på golvet ganska länge, om precis hem därifrån. Kan det ha med detta att göra eller är det jag känner foglossning?
Jag känner igen, har upplevt samma sak lite till och från i någon månad nu. För mig har det kommit både efter det att jag varit väldigt stillasittande, det kanske är foglossning? Hoppas verkligen att din smärta går över! Eller att du kan hitta ett sätt att lindra den.
När jag har gått långpromenader får jag en annan smärta som börjar på samma ställe fast efter ett tag börjar det stråla ner i benet ner till knät och slutligen ner i foten. Det är som att benet blir "svagare" och det känns som att jag inte skulle kunna stå på endast det benet utan att det vek sig. Det gör skitont! Om jag går och tränar går det över vilket kännns småskumt. Funderar på om det kan vara någon nerv som hamnar i kläm eller liknande...
MrsCharlotte skrev 2010-01-25 21:46:53 följande:
H För övrigt är jag heeeelt slut, åkte hemifrån klockan 7 imorse och kom inte hem förrän 14 timmar senare... så det blir nog tidig sängdags för mig ikväll Magen växer iallafall men jag känner inte av bebben något vilket är knepigt för första graviditeten kände jag ju rörelser väldigt tidigt. Men bebisarna kan ju ha olika temperament i magen också, jag kanske har en väldigt lugn bebis nu. Tänkte eventuellt lyssna med min AS innan jag somnar ikväll, får se hur jag gör. Rul om 29 dagar......
Hoppas att du får en kortare dag idag och att det finns tid och plats för vila. Fjorton timmar håll i gång låter inte så mänskligt.
Kanske ligger liten där inne och samlar på sig massa energ inför de sista månadernas dansparty?
Hoppas att buffarna kommer och håler dig sällskap snart, och att dagarna fram till RUL går snabbt!