The Kittycats skrev 2012-01-05 08:04:32 följande:
Ha ha, ja den som lever får se.... Det finns ju en liten "fas" som kallas tonåren
Vad är det du pluggar? Min sambo började plugga den här terminen, men det var tyvärr för krävande och nu är han tillbaka på sitt jobb (han var tjänstledig för sina studier).
Här har vi konstaterat att M i tonåren kommer att få höra om hur han som liten tjatade om att få gå och lägga sig och hur han tidigt tidigt varje morgon vaknade med ett leende på läpparna satta sig upp i sängen och sa "klar" innan han skuttade upp
Jag pluggar till F-6 lärare (kommer att få behörighet i förskola, förskoleklass och i grundskolan upp till 6:an är det tänkt) Det känns skönt at plugga när barnen är små då jag (inbillar mig?) att jag kan styra mer över min tid och på så vis kan barnen gå kortare dagar på förskolan.Vad var det din man pluggade? Vad jobbar han som, och vad jobbar du med? Ursäkta om jag redan frågat, minns inte detaljer från när jag hängde i tråden förra omgången
Sussna skrev 2012-01-05 14:22:53 följande:
Kittycat: Jag hade faktiskt tänkt fråga det samma om era barn...Gabriel äter jätte dåligt, eller det går i perioder, just nu vill han inte ha mycket...inte ens youghurt och fil som han brukar älska äter han många skedar av...Vällingen är det enda han äter utan att kinka och frukt och grönsaker.
Det är väldigt frustrerande tycker jag, om han inte skulle äta bra i perioder skulle jag ha slitit håret av mig vid det här laget...Han har alltid varit smal och spinkig så man skulle ju vilja göda upp han lite mer
Men både jag och sambon var inte heller några matvrak när vi var små och vi överlevde ju, försöker jag tänka.
Tyvärr jag bloggar inte heller, läser ganska mycket bloggar dock. Brukar vara min kvällsunderhållning
The Kittycats skrev 2012-01-05 08:04:32 följande: