• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • Knoddiz

Grattis Maj-Lis   Skönt att de gick så fort.

Ja e oxå lite skraj inför förlossningen.....gör ju sååååå ONT!

• Killa

25 dagar kvar... ligger ju inne på sjukan men ser ljuset... hon är fixerad och trycker på.. förvärkar sen igår morse.. har även vaknat varje natt i 6 nätter nu o behövs "gå på toa" samma tid. ett tydligt tecken på att kroppen förbereder sig på nedkomsten!!! HURRA va ja längtar!!!!

killas.blogg.se BF 10 april 2010!
  • Lajdo

112 dagar kvar. Gått exakt 60% enligt min grav.räknare här på fl.

• 3barnsmor

Hur går det för dig Lottaa??

Tack alla...
    ja ont det gör det. blev lite rädd när värkarna började på en gång.

hade tre st sen gick vattnet efter en kvart och då va det två minuter imellan värkarna.
    då började jag känna lite panik, tur så hade man snabb barnvakt

• Lottaa
    Maj Lis skrev 2010-03-17 09:42:43 följande:
    Hur går det för dig Lottaa??Tack alla...ja ont det gör det. blev lite rädd när värkarna började på en gång.hade tre st sen gick vattnet efter en kvart och då va det två minuter imellan värkarna.då började jag känna lite panik, tur så hade man snabb barnvakt
    Njo.. sakta med säkert.
    Slemmisen gick tidigt i morse.
    Mindre trevligt, men glad är jag {#lang_emotions_smile}
    Sambon blev nervös, han sa inget, men jag såg det på han.
    "Då kan de väl vara dags snart va??!

De va ju en riktig tur ni hade snabb barnvakt.
    Vet inte hur jag hade reagerat om jag fick värkar tätt, vattnet går och sen bara kommer se tätt och på löpande band.
    Men hellre snabbt öppnings-skede än uttdraget, det har jag kommit fram till iallafall.
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?