• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • Birka

vecka 41+4, igångsättning på lördag om han inte kommit då! *längtar* Det är fruktansvärt jobbigt att vänta!

• 3barnsmor
    Birka skrev 2010-03-03 13:36:08 följande:
    vecka 41+4, igångsättning på lördag om han inte kommit då! *längtar* Det är fruktansvärt jobbigt att vänta!
    Usch va jobbigt :-/ måste ju kännas som en evighet...

Är det första?
  • Birka

Jo det gör det verkligen. det är barn nr 2, gick över 6 dagar förra gången men då kändes det inte jobbigt alls. Sen har jag (dumt nog) varit väldigt inställd på att inte gå över, fick stor mage tidigt, mycket foglossning och tryck neråt rätt så tidigt, men jag vet nu att det hade ju ingen betydelse

• Väntan på en liten
    Lottaa skrev 2010-03-03 12:54:11 följande:
    Ojoj.. har du nedräkning redan??(ska jag säga som började räkna någonstans på 180.. )Innan det var det veckor jag räknade.. och procent. Tro mej.. tiden kommer gå fort. Jag fattar inte att jag har 9 dagar till bf redan.. Det känns som igår som jag plussade!
    Ha ha, tänkte jag bara skulle muntra upp er som är betydligt längre gångna än nyplussade jag
    Längtar efter mitt höstmirakel...
  • 3barnsmor
    Väntan på en liten skrev 2010-03-03 15:26:06 följande:
    Ha ha, tänkte jag bara skulle muntra upp er som är betydligt längre gångna än nyplussade jag
    haha ja men det går fort, känns som man nyss var där själv
  • Väntan på en liten
    Maj Lis skrev 2010-03-03 15:36:08 följande:
    haha ja men det går fort, känns som man nyss var där själv
    Kan inte hålla med om det känns så just nu i alla fall, men det kanske släpper på slutet då sista veckorna bara rusar på
    Längtar efter mitt höstmirakel...
  • nallen83

13 dagar kvar....

~* Wilmer 070826 Bebis beräknad 100316*~
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?