Inlägg från: MrsCharlotte |Visa alla inlägg
  • MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • MrsCharlotte
    Lilla JJ skrev 2010-01-24 10:12:34 följande:
    189. Det är alldeles för länge.
    Ja eller hur går tiden sakta...?
  • MrsCharlotte
    hajdie skrev 2010-01-24 14:14:10 följande:
    Jag hat tid för snitt i morgon =) Men guuuuddddd va segt denna dagen går. Ska snart åka och lämna lill killen till sin farmor och sen ska vi bara vänta på att resten av dagen ska gå. Hoppas att den går fort!!!!!
    Men åååh va spännande
  • MrsCharlotte
    Snäckan1979 skrev 2010-03-22 20:35:07 följande:
    ja då har vattnet gått nu ska jag bara invänta till att det är 3 min mellan värkarna
    Spännande! Har ni varit inne på förlossningen och kollat tappen?
  • MrsCharlotte

Hm... jag vet inte längre hur jag ska räkna hihi. Räknar man från sista mens så är det 99 dagar kvar idag Räknar man från det datumet som fastställdes vid RUL är det 109 dagar kvar...

Och till sist.. räknar man det datumet då vi kan bli igångsatta så är det 89 dagar kvar. Kanske ska skriva mellan 89-109 då. Men det är inte lika roligt

• MrsCharlotte

Men hjälp finns min gamla tråd fortfarande kvar hihi Va kul! Och nu är jag tillbaka igen... 193 dagar kvar till bf..

kram på er alla, kul att ni håller tråden vid liv

• MrsCharlotte

100 dagar kvar nu. Jag känner mig stor som ett hus. På 3 veckor har jag svällt upp som en bomb. Då hade jag gått upp endast 3 kg men nu fasar jag inför bm-besöket på onsdag... men jag har ju faktiskt fått ett sjukligt behov av sötsaker också, så det är väl inte så konstigt. Nu ska jag äta chokladbollar, mums!

Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?