• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • Killa

27 dagar, men ligger inne på sjukhuset nu med början till havandeskapsförgiftning sen i fredags.. troligtvis kommer hon tidigare.. gissa på inom en vecka.. men det är svårt att sia om.. ska ta nya prover imorrn..

killas.blogg.se BF 10 april 2010!
  • 3barnsmor

Usch va jobbigt för dig Killa..

Idag har jag BF
    nu börjar övertiden då.... trodde jag aldrig denna gången

• Lottaa
    Maj Lis skrev 2010-03-14 22:45:01 följande:
    Hur går det för dig Lottaa?
    Går inge vidare här faktiskt..
    BF +3
    Hur går det för dej då?

Molvärken höll i sej, och finns fortfarande.
    Fasade nästan för att ställa mej i duschen igår.. för det kan ju försvinna.. (hu så man tänker..) Men icke, den fanns kvar, så är lite glad för det faktiskt.
    Magen blir stenhård av sammandragningar för minsta lilla, men som jag sagt.. Det är säkert inbillning bara.

Sambon lyssnar och frågar så fort jag yttrar ordet "aj".. så han är på helspänn.
  • 3barnsmor

Hahaha.. så hade jag det igår, sammandragningar i över två timmar, ville inte ta två alvedon för då kan det ju sluta

man nästan längtar efter smärtan, men man gör nog bara det tills den kommer :-/

satt och spelade kort i går och bebisen sparkade mig rakt på revbenen så jag trodde att dom skulle gå av, så jag sa aj rätt så högt och mannen ställer sig upp och frågar om det är på gång nu

helspänd är va han är

• FrökenSwe
    Lottaa skrev 2010-03-15 10:07:46 följande:
    Går inge vidare här faktiskt.. BF +3Hur går det för dej då?Molvärken höll i sej, och finns fortfarande. Fasade nästan för att ställa mej i duschen igår.. för det kan ju försvinna.. (hu så man tänker..) Men icke, den fanns kvar, så är lite glad för det faktiskt. Magen blir stenhård av sammandragningar för minsta lilla, men som jag sagt.. Det är säkert inbillning bara. Sambon lyssnar och frågar så fort jag yttrar ordet "aj".. så han är på helspänn.
    Hehe då är det nog igång snart!
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?