• MrsCharlotte

Hur många dagar har ni kvar till BF?

Jag är i v.15 nu och tycker att det går sååå långsamt. Det hjälper liksom att räkna ner har jag märkt, så här kan man skriva in varje dag/varje vecka/varje månad hur många dagar man har kvar till bf, så kanske det känns som att det går liiiite snabbare iallafall

Ängeln Elliots mamma
  • Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?
  • Lottaa
    FrökenSwe skrev 2010-03-15 17:55:43 följande:
    Hehe då är det nog igång snart!
    Hoppas kan man alltid..
    Det har dock ökat lite i skalan "ont".. så hoppas verkligen!
    Hade varit så fint att slippa mvc besöket imorgon.
  • fancyface flisan

nytt tio tal 29 dagar hoppas om 2 veckor

• Knoddiz

Har 3 dagar till BF...
    As jobbigt! Letar tecken hela hela tiden! Om man ändå kunde programera om hjärnan så man inte tänkte så mkt på det!

• 3barnsmor

22:53 kom den första värken inatt, 23:08 gick vattnet va inne 23:50. 00:55 precis färdig med edan narkos läkaren förklarar att det kommer dröja ca två värkar till innan den hjälper, nästa värk är en kryst värk 1:00.. 1:06 föddes våran son på 3690 g 49 cm lång och 35 i huvudomfång

• Lottaa
    Maj Lis skrev 2010-03-16 14:43:56 följande:
     22:53 kom den första värken inatt, 23:08 gick vattnet va inne 23:50. 00:55 precis färdig med edan narkos läkaren förklarar att det kommer dröja ca två värkar till innan den hjälper, nästa värk är en kryst värk 1:00.. 1:06 föddes våran son på 3690 g 49 cm lång och 35 i huvudomfång
    FUSK!!!!

Men också GRATTIS! {#lang_emotions_flower}

Skönt att det gick fort.

Varit hos bm idag..
    Jaaa.. va ska man säää om saken då?
    Heffaklumpen (också kallad bebis) kan inte komma längre ner..

• melamikaela

37 dagar!

En liten del av dig, en liten del av mig. v.35
  • domenica
    Maj Lis skrev 2010-03-16 14:43:56 följande:
    Grattis

62 dgr kvar här, tillräckligt långt för att jag fortfarande ska känna mig lugn men tydligen tillräckligt nära för att drömmarna ska dra igång...det undermedvetna är nog lite längre gånget än jag
Svar på tråden Hur många dagar har ni kvar till BF?